Vistula z nowym sklepem internetowym i sprzedażową aplikacją mobilną
Tworząc kolekcję, uwierzyliśmy w to, że możemy odbyć sentymentalną podróż w czasie do lat 80., jednocześnie nie rezygnując z tego, co kochamy dziś.
Wólczanka zmienia oblicze, powiększając asortyment o nowe produkty. To już nie tylko koszule, to moda na każdą okazję i na każde warunki.
Długo wyczekiwana i upragniona wiosna przynosi zapowiedź nowego początku. W promieniach słońca, uśmiechu, spotkaniu z najbliższymi. Jako preludium lata obiecuje świat pełen najpiękniejszych kolorów. Ciesz się nim już dziś.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz mając na celu silny rozwój i wsparcie sprzedaży internetowej, Vistula podjęła współpracę z modivo.pl – prężnie działającą platformą
e-commerce z modą premium, obecną na 13 rynkach w kraju i zagranicą (m.in.: Polska, Rumunia, Czechy, Niemcy, Włochy czy Ukraina).
Ankieta dedykowana jest pracownikom, klientom, partnerom biznesowym, a także przedstawicielom lokalnych społeczności, instytucji finansowych, administracji państwowej i samorządowej.
- 50% przychodu ze sprzedaży produktów z symbolem V, VISTULA przekaże Szpitalowi Uniwersyteckiemu w Krakowie.
W.KRUK otworzył butik z ofertą najbardziej prestiżowej marki zegarmistrzowskiej świata.
Szukasz dobrze skrojonego garnituru? Znajdziesz go w VISTULA. W ofercie marki właśnie pojawiły się garnitury dla kobiet.
Spółka jest dobrze przygotowana do sezonu pod względem produktowym i logistycznym. Na wynikach 2020 zaważy czas zamknięcia salonów stacjonarnych w centrach handlowych.
Inspirująca i zaskakująca – VISTULA od lat odpowiada na potrzeby mężczyzn, daje im możliwość wyrażania siebie i pozwala odnaleźć swój własny styl. Klasyczna elegancja i casualowy luz – tą zasadą VISTULA kierowała się przez lata. Jednak rok 2020 pełen jest zmian. Marka otwiera się na nowe – po raz pierwszy w historii oferuje produkty również dla kobiet. Nie rezygnuje jednak z tego, co ma najlepsze i za co kochają ją Polacy.