VRG S.A. umożliwia przedstawicielom prasy obecność na walnym zgromadzeniu Spółki
VRG dobrze zaczyna rok w segmencie jubilerskim, liczy na odbudowę popytu w drugim półroczu VRG stawia na e-commerce i rozszerza ofertę marek
Podsumowanie wyników Grupy VRG S.A. za 2020 r. (MSSF16)
VISTULA - Oficjalny Partner PZPN po raz kolejny stworzyła formalny strój reprezentacji Polski w piłce nożnej. Zobacz, jak wygląda zestaw na EURO 2020.
Grupa VRG stawia na total look i rozwija casual – asortyment marek na sezon wiosna-lato
VISTULA RED to nowoczesne kroje oraz unikatowy design. Marka dedykowana jest osobom otwartym na nowości, trendy oraz zabawę modą. W VISTULA RED, poza kolekcją męską oraz produktami dla niej i dla niego, znajdziemy poszerzoną ofertę modeli skierowanych wyłącznie dla kobiet. Wśród nich dostępne są: garnitury, marynarki, koszule, bluzki oraz jeden model sneakersów.
Vistula z nowym sklepem internetowym i sprzedażową aplikacją mobilną
Tworząc kolekcję, uwierzyliśmy w to, że możemy odbyć sentymentalną podróż w czasie do lat 80., jednocześnie nie rezygnując z tego, co kochamy dziś.
Wólczanka zmienia oblicze, powiększając asortyment o nowe produkty. To już nie tylko koszule, to moda na każdą okazję i na każde warunki.