VRG S.A. zajmuje się projektowaniem, produkcją i dystrybucją najwyższej jakości produktów dedykowanych współczesnym mężczyznom i kobietom. Wyróżnia ją świeże spojrzenie na modę i dopracowanie najdrobniejszych detali, a niepowtarzalne kolekcje marek umiejętnie łączą tradycyjne krawiectwo, światowe trendy i klasykę stylu.
W skład grupy kapitałowej wchodzą marki odzieżowe Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler oraz marka jubilerska W.KRUK. Vistula to lider na rynku odzieży męskiej w Polsce.
Klienci cenią markę za jej długoletnią tradycję, doświadczenie, wysoką jakość i doskonałe wzornictwo. Wólczanka to marka z blisko 70- letnią tradycją. Jej kluczowym produktem są koszule uszyte z najlepszej jakości tkanin sprowadzanych od renomowanych światowych producentów.
W odpowiedzi na oczekiwania rynkowe i z uwagi na strategię dynamicznej rozbudowy marek z grupy VRG S.A. uruchomiony został projekt rozwoju placówek franczyzowych. Jego głównym założeniem jest budowanie współpracy z Franczyzobiorcą opartej o zasadę towaru powierzonego. Spółka oferuje ze swojej strony dzielenie się doświadczeniem biznesowym na każdym etapie inwestycji.
Począwszy od zaoferowania Franczyzobiorcy pomocy w poszukiwaniu odpowiedniego lokalu, poprzez wsparcie związane z prowadzeniem i uruchomieniem placówki skończywszy. Odpowiedzialność za proces optymalizacji zatowarowania, logistyki i doboru najatrakcyjniejszych produktów z najnowszych kolekcji jest po stronie spółki VRG S.A. Franczyzobiorca otrzymuje od Spółki wsparcie wykwalifikowanej kadry, świadcząc pomoc z zakresu sprzedaży, visual merchandisingu, marketingu, szkoleń dla pracowników oraz logistyki.
Dbając o to, by każda placówka sieci handlowej była równie atrakcyjna i funkcjonalna, nasi architekci przygotowują projekt aranżacji wnętrza punktu handlowego zgodnie z polityką i standardami przyjętymi dla danej marki. W zamian za owocną współpracę partnerowi oferujemy prowizję od sprzedaży rzędu 30%.
Sieć handlowa Vistuli obejmuje 142 salony usytuowane w najlepszych galeriach oraz przy największych ulicach handlowych Polski. Obecnie poszukujemy Partnerów biznesowych, którzy gotowi są wykorzystać swoją pasję i doświadczenie w handlu, w prowadzeniu własnego salonu w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców.
Przewidywana suma inwestycji:
max. 2900 zł/m2 - kwota od stanu otwieranego lokalu.
Gotowość do zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego o metrażu ok. 90-130 m2.
Franczyzobiorca ponosi wszelkie koszty związane z uruchomieniem lokalu oraz koszty związane z bieżącym funkcjonowaniem salonu Vistula.
Marka posiada szeroką sieć dystrybucji zlokalizowaną w największych miastach Polski. Obecnie oferuje swoje produkty w blisko 130 prestiżowych lokalizacjach.
Z uwagi na dynamiczny rozwój marki poszukujemy Partnerów, którzy chętni będą otworzyć butik na zasadach franczyzy w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców.
Przewidywana suma inwestycji:
max 3900 zł/m2 - kwota zależna od stanu otwieranego lokalu.
Gotowość do zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego o metrażu ok. 25-35 m2.
Wszelkie koszty związane z uruchomieniem lokalu oraz koszty związane z bieżącym funkcjonowaniem butiku Wólczanka ponosi Franczyzobiorca.
W zamian za owocną współpracę partnerowi oferujemy prowizję od sprzedaży rzędu od 30% do 35%.
W przypadku zainteresowania naszą ofertą prosimy o wysłanie wiadomości na adres Franczyza@vrg.pl