Tutaj kontynuujemy tradycję naszych marek w projektowaniu i tworzeniu wysokiej jakości kolekcji ubrań oraz biżuterii skierowanej do kobiet i mężczyzn. Nasze doświadczenie, pasja, wnikliwa obserwacja otaczającego świata oraz współpraca z instytutami badań trendów, pozwalają na tworzenie wyjątkowych projektów, które trafiają w gusta naszych Klientów.
Dział Marketingu odpowiada za planowanie i wdrażanie strategii wizerunkowych marek Vistula, Bytom, Wólczanka, W.Kruk i Deni Cler. Tutaj powstają koncepcje sesji oraz fantastyczne kreacje, które skupiają się wokół umacniania pozycji naszych brandów, promocji produktów oraz budowania relacji z z odbiorcami.
Dział HR, czyli dział zarządzania zasobami ludzkimi pełni rolę strategicznego doradcy Zarządu. Wspieramy rozwój naszej firmy poszukując odpowiednio wykwalifikowanych pracowników, organizujemy szkolenia oraz opracowujemy systemy motywacyjne. Dbamy o to, aby zatrudniane przez nas osoby, posiadały umiejętności adekwatne do zajmowanego stanowiska.
Dział IT zajmuje się administracją systemów informatycznych, analizą oraz wdrożeniami nowych rozwiązań. Ponadto codziennie wspiera wszystkie działy w sprawach związanych z infrastrukturą informatyczną, ułatwiając funkcjonowanie i rozwój całej spółki.
Dział Logistyki odpowiada za to, aby produkty naszych marek docierały do Klientów zawsze w określonych ilościach i odpowiednim czasie. Tutaj nadzorujemy cały proces transportu naszych kolekcji od momentu produkcji, przez magazynowanie, aż po dostarczenie ich bezpośrednio do punktów sprzedaży.
W Dziale Zakupów zatrudniani są specjaliści i menadżerowie, którzy odgrywają znaczącą rolę w procesie powstawania naszych kolekcji ubrań, akcesoriów i biżuterii. Tutaj wybierane są materiały, wzory, fasony, projekty, które ostatecznie trafiają na półki do naszych salonów.
Dział E-commerce odpowiada za to, aby zakupy w naszych sklepach online były pozytywnym doświadczeniem dla naszych Klientów. Tutaj rozwijamy narzędzia oraz funkcjonalności, które mają za zadanie zapewnić komfort w dokonywaniu zakupów w dwowolnym miejscu oraz o każdej porze dnia i nocy.
Zespół Działu Sprzedaży zajmuje się realizacją i analizą planów sprzedażowych, zapewnieniem dostępności oraz odpowiedniej ekspozycji kolekcji w salonach, budowaniem i utrzymywaniem doskonałych relacji z kupującymi oraz komunikacją między firmą a Klientami. W dziale tym dbamy o to, aby Klientom była oferowana jak najwyższa jakość naszych produktów i usług.
Przygotowując się do rozmowy o pracę dowiedz się o nas jak najwięcej. Czym się zajmujemy, jaka jest nasza historia, jak wyglądają nasze kolekcje i jakie oferujemy produkty? Na stronach naszych marek znajdziesz najnowsze kolekcje, a na stronie www.vistulagroup.pl - informacje o naszych kampaniach reklamowych oraz bieżących działaniach spółki.
Ubiegając się o pracę na danym stanowisku powinieneś doskonale poznać najważniejsze wymagania i obowiązki kandydata. Rekruter na pewno zechce sprawdzić, które Twoje umiejętności i osiągnięte sukcesy przydadzą Ci się na nowym stanowisku pracy. Przygotuj sie na pytania: jakie są Twoje mocne strony, co możesz wnieść nowego do firmy, dlaczego jesteś idelanym kandydatem na to stanowiskom, jak widzisz swoją przyszłość w naszej firmie?
Jest kilka podstawowych błędów, których należy unikać podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Należą do nich: niepunktualność, nieodpowiednie przygotowanie i brak entuzjazmu, brak wiedzy na temat stanowiska, na które jest się rekrutowanym, nieodpowiedni stosunek do rozmówcy, brak wiedzy o branży i konkurencji. Unikając tych błędów masz duże szanse, że otrzymasz wymarzone stanowisko.
Choć podczas rozmowy kwalifikacyjnej liczą się umiejętności, wiedza i doświadczenie, wygląd nie jest wyłączony spod oceny. Komunikat, jaki wysyłamy strojem może przysporzyć dodatkowych punktów i pomóc uzyskać upragnioną pracę. Warto pamiętać o tym, aby na spotkanie w sprawie pracy ubrać się tak, jakbyś do niej się ubierał, gdybyś ją dostał. Czyli adekwatnie do stanowiska, na jakie aplikujesz, charakteru pracy i zawodu.