BYTOM | MARCIN DOROCIŃSKI – opowieść o chwilach w życiu, które mają znaczenie. Najnowsza kolekcja jesień-zima 2025 marki BYTOM to studium ponadczasowego charakteru ubrań opartego na bazie najlepszej tradycji krawieckiej.
Kampania pod hasłem „Każdy moment to Twój moment” to opowieść o codziennych chwilach i o decyzjach podejmowanych na własnych zasadach. Momenty te, choć często niepozorne, mają ogromne znaczenie. Vistula staje się ich naturalnym towarzyszem – obecnym, ale nienachalnym. Bo nie wszystkie chwile muszą być spektakularne, aby były ważne.
Prawdziwie cenne jest to, co trwa ponad czasem i jest na zawsze aktualne. W jubileuszowym roku 185-lecia W.KRUK celebruje najważniejsze wartości, podkreślając ich ponadczasowość. Jak zwykle W.KRUK opowiada językiem biżuterii o współczesności i przyszłości, a w tej opowieści niezmiennie towarzyszy marce wieloletnia ambasadorka Martyna Wojciechowska. W nowej kolekcji ambasadorskiej Freedom Forever, symbolem wolności i siły jest lina, z jubilerską precyzją utkana z odzyskanego srebra.
W.KRUK S.A., właściciel najstarszej polskiej marki jubilerskiej, podpisał umowę na zakup polskiej marki biżuterii personalizowanej Lilou. Spółka W.KRUK, należąca do Grupy Kapitałowej VRG, posiada sieć ponad 180 salonów w Polsce i na Węgrzech, a wskutek transakcji pozyska sieć 45 butików Lilou oraz sklep internetowy marki. Rozszerzenie portfolio jubilerskiego o markę Lilou zwiększy konkurencyjność w obszarze biżuterii i dodatkowo umocni pozycję W.KRUK S.A. na rynku.
Wyniki spółki potwierdzają słuszność strategicznych decyzji z 2024 roku. Vistula i Bytom liderami wzrostu przychodu.
W najnowszym raporcie rocznym Grupa VRG podała, że jej skonsolidowane przychody w 2024 roku wyniosły 1,38 mld zł i były o 73,3 mln zł wyższe niż w roku 2023. Skonsolidowany zysk operacyjny był na poziomie 126,8 mln zł, wobec 112,1 mln zł w roku poprzednim.
Vistula prezentuje kolekcję kapsułową na lato 2025, która jest hołdem dla naturalnych tkanin i ponadczasowej elegancji. Linia bazuje na lnie oraz lekkich, przewiewnych materiałach, które idealnie sprawdzają się podczas ciepłych dni. To doskonała reinterpretacja klasyki dostosowanej do okoliczności w sezonie letnim– od weekendowego odpoczynku w nadmorskim kurorcie, po ślub w plenerze i biznesowe lunche na tarasie.
Marka znana od lat z elegancji i precyzyjnego krawiectwa, przedstawia najnowszą ofertę dedykowaną imprezom okolicznościowym. W kampanii Tailored for Celebration Vistula udowadnia, że niezależnie od okoliczności i wydarzenia: ślubu, prestiżowej gali, czy kameralnego spotkania, towarzyszy swoim klientom w najlepszym stylu, rozumiejąc, że odpowiednio dobrana stylizacja potrafi podkreślić wyjątkowość chwili i dodać pewności siebie.