W.KRUK przedstawia nową kolekcję ambasadorską stworzoną przez życiowy zespół - Natalię Kukulską i Michała Dąbrówkę. LONGPLAY to współczesna opowieść o talencie, pasji do muzyki i wielkiej miłości. W kolekcji znajduje się inspirowana muzycznymi symbolami biżuteria dla kobiet i mężczyzn oraz ponadczasowe akcesoria.
Marka BYTOM prezentuje nową kampanię wizerunkową pod hasłem Utkane historie.
O historycznych wynikach Grupy przesądził świetny drugi kwartał
Poczuj energię miasta!
Wyraziste i dynamiczne kolory oraz zawsze modny beż – to będzie HIT tego sezonu.
Nowe podejście do wprowadzania kolekcji, nowy salon w Arkadii
Tego lata Ania Dąbrówka wraz z Przyjaciółkami zabiera nas na wakacje nad jeziorem, gdzie wspólnie przeżywają niezapomniane przygody. Bohaterki w najnowszej kampanii W.KRUK prezentują kolekcje biżuterii i akcesoriów, które emanują energią letnich kolorów.
Radość, zabawa i miłość! Tak W.KRUK celebruje w tym roku Dzień Matki. W najnowszej kampanii marki zobaczymy energetyczny duet mamy i córki. Natalia Kukulska z córką Anią prezentują biżuterię W.KRUK z kolorowymi kamieniami i zarażają pozytywną energią.