Na wyniki września pozytywnie wpływa wynik segmentu jubilerskiego. W markach odzieżowych segmentu accessible premium widać pewne oznaki odwrócenia trendu spadkowego z ostatnich miesięcy
Otaczający nas świat jest złożony, tworzy go nieskończony zbiór elementów, zmiennych, tak jak natura człowieka. Żywioły drzemią w każdym z nas, niosą ze sobą nadrzędną wartość – wolność. W.KRUK i Martyna Wojciechowska po raz kolejny zapraszają do świata żywiołów, których charakter oddają tym razem w fakturze kruszcu unikalnej, autorskiej kolekcji biżuterii Freedom Elements.
Pielęgnowana od lat czy dopiero odkrywana - pasja potrzebna jest w życiu każdego mężczyzny. Napędza do działania, pozwala zrozumieć siebie, daje satysfakcję. Dlatego Vistula, w najnowszej kampanii AW23, zachęca mężczyzn do szukania i rozwijania swoich zainteresowań. Marka zaprosiła Rafał Jonkisza, akrobatę, skydivera i influencera oraz Rafała Rulskiego, Mistrza Polski w wyścigach samochodowych, a obecnie instruktora doskonalenia techniki jazdy i konstruktora symulatorów do simracingu, aby pokazali jak realizują pasje we własnym, niepowtarzalnym stylu oraz jak moda towarzyszy im w codzienności.
Wybitny artysta Radzimir Dębski – JIMEK stworzył we współpracy z marką BYTOM autorską kolekcję, oddającą jego eklektyczny styl.
Początek jesieni to czas na zmiany w garderobie. Nawet w chłodniejsze dni możesz postawić na total look, który wprowadzi radość do Twojej szafy. Zachowaj w sobie pozytywne wibracje mijającego lata i bądź otwarty na kolory zmieniającego się otoczenia i natury.
Marki premium z dobrymi wynikami sprzedaży. Grupa wdraża znaczące zmiany w pozycjonowaniu odzieżowych marek „środka”, zmierzające do zwiększenia ich atrakcyjności.
Grupa wypracowała 50,9 mln zł zysku netto, przy rosnącej sprzedaży i marży, ale niższym r/r wyniku operacyjnym (-26,4 proc.)
Pierwsza odsłona jesienno-zimowej kolekcji BYTOM została oparta na idei lekkiej warstwowości.
Nowości na pełnię lata od Wólczanki.
Dobra sprzedaż marek premium.
Akcjonariusze VRG S.A. zdecydowali o wypłacie dywidendy za 2022 rok w wysokości 0,20 zł na akcję
Natura daje wolność, a żywioły drzemią w każdym z nas, warto je w sobie odkryć. W.KRUK i Martyna Wojciechowska przedstawiają autorską kolekcję perfum Freedom AIR, FIRE, EARTH i WATER. Zapachy stworzone przez Ambasadorkę W.KRUK to wyjątkowe kompozycje, które są inspirowane czterema żywiołami. Zawiera się w nich świeżość powietrza, siła ognia, spokój ziemi i potęga żywiołu wody. Wśród nowości znalazły się także jedwabne chusty Freedom.