Marka Wólczanka, należąca do portfolio Grupy VRG, wprowadza do oferty nowy koncept: WELL Wólczanka. Pod tą nazwą będzie od teraz prezentowana oferta total look, czyli szeroki asortyment wygodnych, jakościowych ubrań na co dzień - od spodni i sukienek po akcesoria i dodatki. Z kolei w sklepach oznaczonych główną marką Wólczanka, klienci znajdą duży wybór formalnych koszul. Logo nowego konceptu debiutuje 13 października na stronie e-sklepu wolczanka.pl. Zmiany w marce Wólczanka są realizowane w ramach budżetu inwestycyjnego Grupy VRG na lata 2023 i 2024.
Naszą nową, limitowaną kolekcję odzieży zaprojektowaliśmy we współpracy z kompozytorem Radzimirem Dębskim (JIMKIEM)
Na wyniki września pozytywnie wpływa wynik segmentu jubilerskiego. W markach odzieżowych segmentu accessible premium widać pewne oznaki odwrócenia trendu spadkowego z ostatnich miesięcy
Otaczający nas świat jest złożony, tworzy go nieskończony zbiór elementów, zmiennych, tak jak natura człowieka. Żywioły drzemią w każdym z nas, niosą ze sobą nadrzędną wartość – wolność. W.KRUK i Martyna Wojciechowska po raz kolejny zapraszają do świata żywiołów, których charakter oddają tym razem w fakturze kruszcu unikalnej, autorskiej kolekcji biżuterii Freedom Elements.
Pielęgnowana od lat czy dopiero odkrywana - pasja potrzebna jest w życiu każdego mężczyzny. Napędza do działania, pozwala zrozumieć siebie, daje satysfakcję. Dlatego Vistula, w najnowszej kampanii AW23, zachęca mężczyzn do szukania i rozwijania swoich zainteresowań. Marka zaprosiła Rafał Jonkisza, akrobatę, skydivera i influencera oraz Rafała Rulskiego, Mistrza Polski w wyścigach samochodowych, a obecnie instruktora doskonalenia techniki jazdy i konstruktora symulatorów do simracingu, aby pokazali jak realizują pasje we własnym, niepowtarzalnym stylu oraz jak moda towarzyszy im w codzienności.
Wybitny artysta Radzimir Dębski – JIMEK stworzył we współpracy z marką BYTOM autorską kolekcję, oddającą jego eklektyczny styl.
Początek jesieni to czas na zmiany w garderobie. Nawet w chłodniejsze dni możesz postawić na total look, który wprowadzi radość do Twojej szafy. Zachowaj w sobie pozytywne wibracje mijającego lata i bądź otwarty na kolory zmieniającego się otoczenia i natury.
Marki premium z dobrymi wynikami sprzedaży. Grupa wdraża znaczące zmiany w pozycjonowaniu odzieżowych marek „środka”, zmierzające do zwiększenia ich atrakcyjności.
Grupa wypracowała 50,9 mln zł zysku netto, przy rosnącej sprzedaży i marży, ale niższym r/r wyniku operacyjnym (-26,4 proc.)
Pierwsza odsłona jesienno-zimowej kolekcji BYTOM została oparta na idei lekkiej warstwowości.
Nowości na pełnię lata od Wólczanki.
Dobra sprzedaż marek premium.