Wiosenna kolekcja BYTOM - Historia o przyjaźni i pasji
W nowej kampanii Vistula ICONS marka łączy klasykę i nowoczesność, pokazując, że garnitur może być symbolem nowej, świadomej męskości. Nowoczesny mężczyzna według Vistula nie boi się wyrażać swoich emocji i samego siebie również poprzez ubrania. Marka tworząc różnorodne projekty wychodzi naprzeciw jego potrzebom. Doskonale skrojone garnitury są bazą dla wielu stylizacji, podkreślają indywidualny styl i charakter. Pierwszym bohaterem kampanii ICONS został znany aktor Mateusz Banasiuk.
W świątecznym czasie baw się modą i spraw sobie oraz swojej rodzinie radość.
VISTULA STUDIO to nowa kolekcja kapsułowa, którą marka przygotowała na sezon jesień/zima. Stawia w niej na najlepszej jakości materiały i niebanalne formy w klasycznym, ponadczasowym wydaniu.
Na wyniki Grupy w październiku pozytywnie wpłynęły poprawa dynamiki sprzedaży segmentu odzieżowego oraz bardzo dobre zachowanie segmentu jubilerskiego.
Mimo tego, że idea szafy kapsułowej nie jest nowym pojęciem, poranne stwierdzenie „nie mam się w co ubrać”, wcale nie jest przeszłością. Często nadużywane w świecie mody słowo „kapsuła” w rzeczywistości nie przedkłada się na ułatwienie codziennych modowych wyborów. Dlatego projekty proponowane przez markę Vistula zapewniają to, co najbardziej pożądane – jakość, uniwersalność i styl, a to właśnie one gwarantują oszczędność czasu przy wyborze codziennego outfitu. Nie musisz się martwić co dziś założysz, bo wszystkie ubrania do siebie pasują. Kolekcja Vistula dla kobiet to klasyka w nowoczesnym wydaniu – najwyższej jakości materiały, modne kroje i ponadczasowe kolory, które nie stracą na aktualności po jednym sezonie.
Marka Wólczanka, należąca do portfolio Grupy VRG, wprowadza do oferty nowy koncept: WELL Wólczanka. Pod tą nazwą będzie od teraz prezentowana oferta total look, czyli szeroki asortyment wygodnych, jakościowych ubrań na co dzień - od spodni i sukienek po akcesoria i dodatki. Z kolei w sklepach oznaczonych główną marką Wólczanka, klienci znajdą duży wybór formalnych koszul. Logo nowego konceptu debiutuje 13 października na stronie e-sklepu wolczanka.pl. Zmiany w marce Wólczanka są realizowane w ramach budżetu inwestycyjnego Grupy VRG na lata 2023 i 2024.
Naszą nową, limitowaną kolekcję odzieży zaprojektowaliśmy we współpracy z kompozytorem Radzimirem Dębskim (JIMKIEM)