Ankieta dedykowana jest pracownikom, klientom, partnerom biznesowym, a także przedstawicielom lokalnych społeczności, instytucji finansowych, administracji państwowej i samorządowej.
- 50% przychodu ze sprzedaży produktów z symbolem V, VISTULA przekaże Szpitalowi Uniwersyteckiemu w Krakowie.
W.KRUK otworzył butik z ofertą najbardziej prestiżowej marki zegarmistrzowskiej świata.
Szukasz dobrze skrojonego garnituru? Znajdziesz go w VISTULA. W ofercie marki właśnie pojawiły się garnitury dla kobiet.
Spółka jest dobrze przygotowana do sezonu pod względem produktowym i logistycznym. Na wynikach 2020 zaważy czas zamknięcia salonów stacjonarnych w centrach handlowych.
Inspirująca i zaskakująca – VISTULA od lat odpowiada na potrzeby mężczyzn, daje im możliwość wyrażania siebie i pozwala odnaleźć swój własny styl. Klasyczna elegancja i casualowy luz – tą zasadą VISTULA kierowała się przez lata. Jednak rok 2020 pełen jest zmian. Marka otwiera się na nowe – po raz pierwszy w historii oferuje produkty również dla kobiet. Nie rezygnuje jednak z tego, co ma najlepsze i za co kochają ją Polacy.
Spontaniczny wyjazd, a może weekend w mieście? Planując aktywne spędzanie czasu warto pamiętać o odpowiednich stylizacjach. VISTULA MOVE to odzież idealna na energiczny dzień w mieście, ale także wyjazd w góry, czy nad morze. To pierwsza w historii marki linia przeznaczona do aktywności.
Wygodne, praktyczne i co ważne stylowe produkty VISTULA MOVE sprawią, że podczas wykonywania każdej aktywności mężczyzna będzie czuł się komfortowo i modnie, mimo wysiłku fizycznego.
Nowa odsłona bestsellerowej kolekcji Martyny Wojciechowskiej dla W.KRUK
Vistula wchodzi w sezon jesienno-zimowy z gamą nowości, w których klasyka spotka się z nowoczesnością.
W Vistuli po raz pierwszy pojawią się damskie garnitury
Po gorącym lecie czas na ochłodzenie. A wraz z nim przybywa moda na stonowane, otulające kolory, miękkie koszule i wysokiej jakości bluzy oraz swetry. To właśnie one pozwolą czuć się komfortowo podczas nadchodzącego, chłodnego sezonu. Patrząc na propozycje marek Wólczanka i Lambert, jesień i zima również mogą obfitować w wiele przyjemności.
Obecna kolekcja proponowana przez markę BYTOM i kampania ją promująca - są wyjątkowe. Wynika to z faktu, że marka BYTOM obchodzi w tym roku 75 rocznicę istnienia.