Wiosenne kwiaty, mikro wzory przywodzące na myśl klimat wakacyjnej beztroski oraz kolory – zarówno subtelne pastele, jak i soczyste nasycone odcienie – to najmocniejsze wyznaczniki nowej kolekcji Wólczanki, która czeka już na Klientów w butikach marki.
Wolność ma wiele znaczeń. Według nowej Ambasadorki W.KRUK jest stanem umysłu, poczuciem, że w każdej chwili można rozwinąć skrzydła i polecieć wysoko.
W.KRUK przedstawia Freedom, najnowszą kolekcję ambasadorską, zainspirowaną przez Martynę Wojciechowską. Jej głównym bohaterem jest srebrny jastrząb, jeden z najpiękniejszych symboli wolności.
Kolekcja Deni Cler Milano na wisonę i lato 2017 ma temperament Włoszki. Jest dynamiczna, złożona, ekspresyjna i mocna. Z ogromną swobodą sięga zarówno po to co współczesne, jak i klasyczne. Nie boi się marzyć, szukając tego co nienazwane i nieodkryte.
Optymistyczna, ciepła kolorystyka, nowoczesne, dopasowane fasony i zaskakujące bogactwo wzorów – najnowsza kolekcja Vistuli to klasyka w odświeżonym wydaniu. Lekka, uniwersalna i sprzyjająca tworzeniu ciekawych stylizacji, niezmiennie jest wyznacznikiem wysokiej jakości i krawiectwa w najlepszym stylu.
Młodzi, ambitni i pewni siebie – bohaterami najnowszej kampanii wizerunkowej Vistuli są przebojowi mężczyźni o silnych charakterach. Nie stronią jednak od żartów, zabawy i przygód. Przyjaźń jest dla nich kluczową wartością.
Vistula Group S.A. ma przyjemność poinformować, że przedłużyła o dwa lata umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której producent odzieży jest „Oficjalnym Partnerem PZPN”. Współpraca daje wymierne korzyści dla obu stron. Zawodnicy reprezentacji Polski oraz przedstawiciele polskiej federacji będą ubrani w kolekcje garniturów marki Vistula.
Vistula zaprasza do skorzystania z usługi szycia na miarę do nowego eleganckiego salonu usytuowanego w sercu Warszawy – na Placu Trzech Krzyży 3. Salonu, do którego klientów przyciąga nowoczesna kolekcja Vistuli, wyeksponowana w efektownie zdobionym wnętrzu klasycystycznej kamienicy.
W grudniu 2016 Vistula otworzyła dwa kolejne salony franczyzowe: w galerii Navigator w Mielcu oraz galerii Kasztanowa w Pile.
Chcąc ułatwić swoim Klientom świąteczne zakupy, marka Wólczanka przygotowała propozycje zestawów podarunkowych, których ponadczasowość zadowoli wszystkie, nawet najbardziej wybredne gusta.
W dniu 16 listopada otworzył się salon franczyzowy Vistuli w Galerii Zielonej w Puławach o powierzchni 82 metrów kwadratowych.
Vistula debiutuje z pierwszymi własnymi perfumami – Vistulą Black i Vistulą Red. Zapachami, które intrygują, podkreślają niezależność oraz indywidualny styl współczesnego dżentelmena.
Z przyjemnością informujemy, że w dniu 22.10.2016 otworzyliśmy nowy butik Wólczanka w CH Auchan w Gdańsku.