Nasycone kolory, charakterystyczne wzory i oryginalne desenie – nowa kolekcja Wólczanki na wiosnę i lato 2016 jest wyrazista i przebojowa. Autorzy kampanii reklamowej postanowili jednak dodatkowo zintensyfikować siłę jej oddziaływania na zmysły. Efekt? Zachwycający!
Wyraziście i spontanicznie, ale niezmiennie w dobrym stylu. Kolekcja Vistuli na wiosnę i lato to łatwa do zestawiania klasyka w lżejszym wydaniu. Wyróżnia ją wdzięczna paleta barw i zgodność z trendami przy ponadczasowości fasonów.
Spektakularne krajobrazy hiszpańskiej wyspy Fuerteventura stały się tłem najnowszej sesji Vistuli na sezon wiosna – lato 2016. Głównym bohaterem kampanii jest pewny siebie mężczyzna, który lubi aktywnie spędzać wolny czas.
Z ogromną radością informujemy, że marka Wólczanka została uznana drugą Najcenniejszą Polską Marką w kategorii Odzież i obuwie w rankingu dziennika „Rzeczpospolita” . Marka Vistula należąca do grupy kapitałowej Vistula Group S. A. w tej samej kategorii zajęła pozycję 10.
Do dynamicznie rozwijającej się sieci butików Wólczanka dołączyły kolejne dwie lokalizacje. 13 listopada miało miejsce otwarcie butiku w Alei Bielany we Wrocławiu oraz w centrum handlowym Zielone Arkady w Bydgoszczy.
24 października w białostockim centrum handlowym Galeria Jurowiecka otworzył się elegancki butik Wólczanka, oferujący koszule i dzianiny dla kobiet i mężczyzn.
95. salon marki Vistula otworzył się w nowo powstałym białostockim centrum handlowym - Galeria Jurowiecka. Sklep o powierzchni handlowej 127 metrów kwadratowych znajduje się na poziomie 0 galerii.
Trwa dynamiczny rozwój marki odzieżowej Wólczanka. W dniu 17 października otworzyły się trzy nowe butiki marki w następujących lokalizacjach: Galeria Krakowska w Krakowie, Galeria Veneda w Łomży oraz warszawskie Domy Mody - Modo. W sumie blisko 105 metrów kwadratowych nowej powierzchni handlowej.
8 października w centrum handlowym Supersam w Katowicach otworzył się nowy butik Wólczanki. Jest to czwarty sklep marki w tym mieście.
Do dynamicznie rozwijającej się sieci Wólczanki dołączył kolejny butik o powierzchni handlowej 30 metrów kwadratowych. Nowy butki Wólczanki otworzył się 3 października w Galerii Sfera w Bielsko - Białej.
Wygodnie, choć niekoniecznie sportowo, zgodnie z dress codem, ale też z całym spektrum możliwości podkreślenia własnej osobowości oraz na czasie z najnowszymi trendami, choć powściągliwie i – jak zawsze – z klasycznym sznytem. Kolekcja Vistuli na jesienno – zimowy sezon to współczesna elegancja zarówno na formalne okazje, jak i weekendowy relaks.
Wyrafinowana, elegancka i niezmiennie kobieca – kolekcja damskich koszul Wólczanki na obecny sezon to klasyka pełna oryginalnych wzorów.