Najnowsza kolekcja Vistuli to propozycja dla dżentelmena, wzbudzającego podziw zarówno u mężczyzn, jak i u płci pięknej. Wielkomiejskiego eleganta z osobowością, pasją i własnym stylem. Takiego, jakim jest Robert Lewandowski.
To, na co sportowiec zwrócił szczególną uwagę przy wyborze ubrań z kolekcji Vistuli to nowoczesność, zgodność z trendami w światowej modzie męskiej oraz szlachetność tkanin i wykończeń zgodnych z najwyższą sztuką krawiecką, lecz we współczesnej, niepozbawionej nuty nonszalancji odsłonie.
W limitowanej kolekcji Selection uwagę zwraca bogata paleta kolorystyczna. Klasyczne granaty, szarości i czerń wraz z towarzyszącymi im typowo jesiennymi brązami, beżami i zgaszoną zielenią, zostały wzbogacone o błękit, kobalt, bordo i ecru.
– Wśród deseni wyróżnia się krata. Nie zabraknie jednak graficznych mikrowzorów i nadruków oraz wyjątkowo widocznego w tym sezonie wzoru paisley – tradycyjnego, lecz w nowatorskim, oryginalnym ujęciu, na przykład powiększonym i pokrywającym nieformalne koszule – mówi o kolekcji Wojtek Bednarz, projektant marki Vistula.
W limitowanej kolekcji występują wysokiej jakości tkaniny i materiały, wzbogacone o luksusowy kaszmir, urzekające nietypowymi połączeniami kolorystycznymi flanele, wyrafinowaną wełnę casentino, certyfikowaną przez Woolmark wełnę z merynosów oraz bawełnę z renomowanych manufaktur z Austrii i Włoch.
Formalna odsłona linii Selection to wysokiej jakości wełniane garnitury urozmaicone subtelnymi, jak i wyrazistymi kratami, eleganckie jedno – i dwurzędowe płaszcze w jesiennych odcieniach beżu, zieleni i granatu oraz eleganckie marynarki w nowoczesne mikrowzowy. Modele, które szczególnie wyróżniają się w kolekcji to kraciasty płaszcz z wełny casentino, w czerwono-granatowej kolorystyce, nowoczesny, dopasowany dwurzędowy garnitur oraz kamizelki, które można nosić w komplecie z garniturem lub solo, tworząc przy tym indywidualne stylizacje.
W casualowej odsłonie linii Selection znajdziemy między innymi skórzane kurtki, swetry z warkoczowymi splotami wykonane z luksusowych wełen, ciepłą pikowaną szarą puchówkę, klasyczne parki w różnych długościach oraz flanelowe koszule idealne na weekendowe wyjazdy.
Limitowaną kolekcję Vistuli promuje sesja zdjęciowa z udziałem Roberta Lewandowskiego wykonana przez jednego z najlepszych polskich fotografów – Mateusza Stankiewicza. Autorem filmu towarzyszącego kampanii jest Kuba Kossak.
Kolekcja Roberta Lewandowskiego jest już dostępna w sklepie internetowym www.vistula.pl oraz w salonach firmowych marki. Oznaczona specjalną zawieszką linia Selection wyeksponowana została w salonach w specjalnej strefie oznaczonej znakiem #RL9vst.
Hasztag powstał poprzez połączenie inicjałów Roberta Lewandowskiego z charakterystyczną dziewiątką z koszulki oraz skrótu nazwy marki Vistula –VST. Znak #RL9vst będzie wykorzystany w komunikacji na witrynach, w salonach oraz w szczególności w social mediach.
Zdjęcia: Mateusz Stankiewicz
Film: Kuba Kossak
Make up i włosy: Adam Szaro
Backstage: Bartosz Mrozowski
Produkcja: Move Picture
VISTULA
Projektant: Wojtek Bednarz
Dyrektor Marketingu: Patrycja Hatalska-Kostewicz
Dyrektor Kreatywny: Adrianna Danda
Brand Manager:Maria Fus
Materiały do pobrania: