Nowoczesna, designerska, ale i zgodna z najwyższą sztuką krawiecką moda męska. Taka jest najnowsza kolekcja marki Vistula na jesień i zimę 2016/2017.
Bogatą paletę kolorystyczną kolekcji tworzą eleganckie granaty, szarości, czerń i brązy wzbogacone o ciepłe beże, zgaszoną zieleń, błękit, czerwień, fiolet i pomarańczę.
Wśród deseni dominuje krata. Nie jest to jednak jedyny zgody z trendami motyw w kolekcji Vistuli. W nowej linii występują również paski, prążki, graficzne mikrowzory i nadruki, nowoczesny motyw moro oraz ujęty w nowatorski sposób wzór paisley.
Wśród wysokiej jakości tkanin uwagę zwraca wełna cesentino, wełny wzbogacone o luksusowy kaszmir, kraciaste flanele, wełna z merynosów oraz bawełna pochodząca z renomowanych europejskich manufaktur.
Jesień i zima w propozycji Vistuli to także silnie zaakcentowany powrót dwurzędowych płaszczy, garniturów i kamizelek na światowych wybiegach. Dopasowane do sylwetki krótkie marynarki, kamizelki z klapami i obszerne płaszcze z militarnymi guzikami stanowią jedne z najbardziej oryginalnych elementów kolekcji.
W bogatej ofercie płaszczy znaleźć można gładkie, beżowe lub granatowe modele klasyczne, bądź wytworne płaszcze w kratę z charakterystycznej wełny casentino lub z tweedu. Także mniej formalne kurtki wyróżniają się nieoczywistymi materiałami. Puchówki z granatowego, japońskiego nylonu z wypełnieniem w 90% z gęsiego puchu to jedna z najbardziej luksusowych propozycji Vistuli w tym sezonie. Towarzyszą im wypełnione puchem i pierzem parki, dwustronne bombery oraz pikowane kurtki zaprojektowane na kształcie marynarki. Bomber znaleźć można również w wersji skórzanej, gdzie stanowi alternatywę m.in. dla ramoneski z mocno widocznymi w tym sezonie suwakami i metalowymi elementami oraz kurtki ze spranej skóry, z golfowym kołnierzem.
Wśród dzianin wyróżniają się obszerne golfy, swetry z kołnierzem szalowym i klasyczne pulowery z ciepłej owczej wełny oraz swetry z żakardowym motywem moro. Do klasycznej oferty T-shirtów i koszulek polo dołączają bluzy i spodnie dresowe ze strukturalnej dzianiny. Nie zabraknie też dżinsów; tym razem dopasowanym modelom w czerni i szarości towarzyszą modne w obecnym sezonie dżinsy błękitne.
W najnowszej kolekcji nie mogło też zabraknąć dodatków. Wśród szali wyjątkowymi modelami są tradycyjne kaszmirowe oraz te dwustronne, w drukowane wzory bądź w pepitę. Powracają klasyczne kapelusze i rękawiczki z metalowymi suwakami. Jesień i zima to także czas dominacji poszetek – jedwabnych lub wełnianych, w klasyczne bądź geometryczne wzory, stanowiących ulubiony element dekoracyjny klientów Vistuli.
Niezwykłą ofertę na jesień i zimę uzupełniają buty i galanteria. Bez względu na styl i charakter są gwarancją klasy i dobrego stylu.
Zdjęcia lookbookowe wykonał Adam Pluciński. Przed jego obiektywem stanęli Adrian Włodarski i Staszek Bielawa.
Kolekcja jesień i zima dostępna jest w salonach Vistuli na terenie całego kraju oraz w internetowym sklepie www.vistula.pl
Zdjęcia: Adam Pluciński
Modele: Adrian Włodarski, Staszek Bielawa
Film: Robert Nałęcz
Make up i włosy: Zosia Krasuska-Kopyt
Produkcja: Move Picture
VISTULA
Projektant: Wojtek Bednarz
Dyrektor Marketingu: Patrycja Hatalska-Kostewicz
Dyrektor Kreatywny: Adrianna Danda
Brand Manager: Maria Fus