W dniu 19 października otworzyło się nowe centrum handlowe w Poznaniu – Posnania. Nie mogło tam zabraknąć prestiżowego salonu Vistula.
6 października w centrum handlowym Galeria Wołomin w Wołominie Vistula otworzyła swój nowy salon.
Nowoczesna, designerska, ale i zgodna z najwyższą sztuką krawiecką moda męska. Taka jest najnowsza kolekcja marki Vistula na jesień i zimę 2016/2017.
Do dynamicznie rozwijającej się sieci franczyzowej Vistuli dołączyły dwa kolejne salony: w Galerii Leszno oraz Auchan Mikołów.
29 września 2016 spółka Vistula Group S.A. poszerzyła swoją sieć dystrybucji o kolejny butik Wólczanka.
14 września otworzył się butik Lambert w centrum handlowym Stary Browar w Poznaniu.
Detal doskonały, to ten, który zmienia. Definiuje styl i określa charakter. Osobowość wyrażona w starannie dobranych detalach ma wiele twarzy. Tak jak prawdziwe piękno nigdy nie przemija i trwa na zawsze. W.KRUK przedstawia bogatą selekcję biżuterii oraz nowość – limitowaną kolekcję damskich torebek, jedwabnych chust, okularów przeciwsłonecznych oraz dodatków skórzanych sygnowanych W.KRUK.
Najnowsza kolekcja Vistuli to propozycja dla dżentelmena, wzbudzającego podziw zarówno u mężczyzn, jak i u płci pięknej. Wielkomiejskiego eleganta z osobowością, pasją i własnym stylem. Takiego, jakim jest Robert Lewandowski.
Biznesowa klasyka dopełniona wyrafinowanymi deseniami nieodłącznie kojarzącymi się z tajemniczą jesienno-zimową aurą - właśnie te skojarzenia jako pierwsze przychodzą na myśl w związku z premierą nowej kampanii wizerunkowej marki Wólczanka.
W dniu 6 sierpnia 2016 Wólczanka otworzyła nowy butik w Warszawie - w CH Bemowo.
Na sezon jesienno-zimowy 2016 dom mody DENI CLER na nowo odkrywa klasyczny styl w wyrafinowanej, wielkomiejskiej formie. Inspiracją najnowszej kolekcji jest energetyczny Mediolan i zmysłowa kobiecość przywodząca na myśl arcydzieła mistrzów włoskiego kina.
Z jednej strony elegancka w klasycznym rozumieniu tego słowa, a z drugiej finezyjna i odważnie interpretująca aktualne trendy – choć do oficjalnej premiery pozostał jeszcze niecały miesiąc, już teraz wiadomo, że nadchodząca kampania wizerunkowa marki Wólczanka zapowiada się bardziej niż intrygująco.