Jeden z najlepszych piłkarzy na świecie po raz kolejny wcielił się w bohatera sesji zdjęciowej marki Vistula. Przedstawiamy kulisy powstawania najnowszej kampanii Robert Lewandowski Collection na wiosnę – lato 2018.
Na miejsce sesji zdjęciowej wybrano studio fotograficzne w Monachium, gdzie na co dzień mieszka i żyje piłkarz. Przed obiektywem wybitnego fotografa Mateusza Stankiewicza, widzimy różne oblicza Roberta: uśmiechniętego, skupionego, zamyślonego, pełnego pasji i zaangażowania. Urok osobisty bohatera i swoboda poruszania się przed aparatem zapowiadają pełną dynamiki i aktywności kampanię Vistuli, której premiera nastąpi pod koniec lutego.
Sylwetki widoczne na zdjęciach są dowodem na kontynuację owocnej współpracy twórczej, której silnym fundamentem jest połączenie doświadczenia i kunsztu projektanta marki Vistula - Wojtka Bednarza z koncepcją i niepowtarzalnym stylem Roberta. Lewandowski ponownie wcielił się w rolę współprojektanta i wspólnie z Wojtkiem Bemógł zadecydować o tym, jakie materiały czy fasony pojawiąsię w kolekcji sygnowanej jego nazwiskiem. Casualowe zestawy jeansowe, skórzane kurtki czy perfekcyjnie skrojone garnitury – to tylko kilka propozycji tego, co zobaczymy już niedługo w sklepach.
Kolekcja dostępna będzie od połowy lutego w salonach Vistuli w całym kraju oraz nawww.vistula.pl
Backstage: Łukasz Wajszczyk
Zdjęcia: Mateusz Stankiewicz /Af Photo
Make-up i włosy: Maryla Duda
Stylizacja: Wojtek Bednarz projektant marki Vistula
Produkcja: Move Picture
VISTULA:
Projektant marki Vistula: Wojtek Bednarz
Dyrektor Marketingu marki Vistula: Patrycja Hatalska-Kostewicz