Wraz z premierą kolekcji na wiosnę i lato 2017 marka Wólczanka prezentuje zdjęcia ze swojej kampanii wizerunkowej. Już szybki rzut oka wystarczy, aby przekonać się, że w nowym sezonie marka odważnie stawia na mocne kolory i wyraziste wzory, obecne zarówno na koszulach, jak i towarzyszących im dodatkach: krawatach, muchach, poszetkach oraz damskich szalach i apaszkach.
Odpowiadając na aktualne trendy, Wólczanka nie zapomina oczywiście o swoim biznesowym charakterze. W kolekcjach męskiej i damskiej nie zabraknie także koszul w odcieniach bieli, błękitu i różu. Obok modeli z najwyższej jakościowo bawełny, Klienci znajdą również propozycje z przewiewnej i świetnie sprawdzającej się w wysokich temperaturach tkaniny lnianej.
Ubrania z kolekcji uchwycone zostały w radosnych, pełnych uśmiechu i wiosennej beztroski kadrach, których autorem jest utalentowany fotograf Adam Pluciński. Jego zdjęcia można podziwiać już na witrynach oraz we wnętrzach butików Wólczanka i Lambert.
Zdjęcia do pobrania:
Sesja zdjęciowa: Kampania Wólczanka wiosna-lato 2017
Packshoty: Zdjęcia produktowe Wólczanka
Film: Obejrzyj tutaj
Więcej informacji:
Martyna Foremna
PR Manager Wólczanka
email: martyna.foremna@vistulagroup.pl