VRG S.A. , jedna z wiodących spółek detalicznych w Polsce, do której należą marki: VISTULA, BYTOM, WÓLCZANKA, DENI CLER MILANO i W.KRUK. dołączyła do grona firm niosących pomoc polskiej służbie zdrowia w walce z koronawirusem. W tym celu spółka przekazała maseczki ochronne na potrzeb pracowników pięciu polskich szpitali. To kolejne działania Spółki, które mają na celu wsparcie personelu medycznego. Wcześniej do sprzedaży trafiły limitowane kolekcje Vistuli, Wólczanki oraz Bytomia, z których przychód zostanie przekazany na najpilniejsze potrzeby szpitali w Krakowie, Łodzi oraz Tychach.
Wólczanka przyłącza się do walki z koronawirusem. Teraz jak nigdy potrzebujemy działać razem. Symbolem akcji charytatywnej jest anemon – kwiat o wyjątkowej symbolice, idealnie oddającej wyzwania, z jakimi przyszło się nam niespodziewanie zmierzyć.
Do grona wyjątkowych postaci współpracujących z marką BYTOM w ramach promocji polskiej kultury i sztuki dołączają Jacek Koman i Maciej Musiałowski – bohaterowie nowej kampanii BYTOM wiosna/lato 2020.
Elegancka klasyka i wyrafinowany szyk z domieszką luzu, to kwintesencja kolekcji marki Vistula na sezon wiosna-lato 2020. W ofercie znajdziemy zatem szeroki wybór zarówno formalnych, jak i bardziej swobodnych propozycji.
W.KRUK obchodzi 180 urodziny. W piątek wieczorem w Warszawie odbyła się impreza jubileuszowa marki. W.KRUK zaprosił do wnętrz Raffles Europejski, gdzie w blasku fajerwerków przedstawił gwiazdę i ambasadorkę jubileuszu Joannę Kulig oraz towarzyszące jej w kampanii niezwykłe kobiety m.in. pisarkę Joannę Bator, sportsmenkę Joannę Fiodorow, nauczycielkę Zytę Czechowską. Nie zabrakło również ambasadorek z minionych lat – Martyny Wojciechowskiej i Alicji Bachledy-Curuś oraz wielu gwiazd, przedstawicieli mediów i biznesu, dla których tego wieczoru zarezerwowano najbardziej prestiżowy hotel w stolicy.
Najstarsza marka jubilerska w Polsce obchodzi jubileusz. W.KRUK już od 180 lat projektuje i tworzy autorskie kolekcje biżuterii. W urodzinowym roku, znana z tradycji w kreowaniu unikalności marka, podkreśla, że każda kobieta ma swój naturalny blask, a biżuteria W.KRUK pomaga go wydobyć. Ambasadorką jubileuszu W.KRUK jest Joanna Kulig. W kampanii towarzyszą jej niezwykłe kobiety m.in. pisarka Joanna Bator, sportsmenka Joanna Fiodorow oraz nauczycielka Zyta Czechowska.
Twarzami kampanii #MY Wólczanka zostali Klienci wyłonieni za pośrednictwem mediów społecznościowych i programu lojalnościowego.
24 stycznia w warszawskim centrum konferencyjnym Ufficio Primo odbyła się kolejna edycja gali DOSKONAŁOŚĆ MODY TWÓJ STYL, organizowanej przez magazyn TWÓJ STYL.
Po raz 21. jury przyznało nagrody w 25 kategoriach markom i projektantom wyróżniającym się na rynku modowym.
Tworząc swoje projekty, inspiracje często czerpiemy z podróży. Zaintrygowani japońskim wzornictwem stworzyliśmy limitowaną kolekcję, którą teraz oddajemy w ręce naszych Klientów. Klasyczne dla Japonii motywy m.in. drzewa kwitnącej wiśni, liście miłorzębu czy geometrię z tradycyjnych kimon połączyliśmy ze współczesnymi pocztówkowymi pejzażami z ośnieżoną Górą Fuji w roli głównej. Nasze koszule, uszyte z wyselekcjonowanych tkanin od najlepszych dostawców na świecie – również tych z Japonii, to kwintesencja elegancji i ponadczasowego designu.
Miękka, wysublimowana, nonszalancka. Z szacunkiem do tradycji, z zafascynowaniem współczesnością.
Ciepła paleta barw, zroszona mocnymi odcieniami gorzkiej czekolady, cynamonu, jagodowego fioletu i zieleni liści cytrusowych drzewek porastających południowe wzgórza Włoch.
Ekspresyjne florystyczne wzory.
Eleganckie, businessowe sylwetki z linii Profashional, które odważnie romansują z kulturą sportu.
Ołówkowe spódnice, rozkloszowane sukienki.
Otulające płaszcze. Puchowe kurtki, w których chce się zgubić.
Akcesoria, dla których traci się głowę.
Wykończenia i detale wykonane z jubilerską dokładnością.
Wszystko to z miłości do kobiet i ich piękna.
Miłości definiowanej włoskim temperamentem, umiłowaniem życia, świata i sztuki.
Inspirowana miejskim stylem, utrzymana w nowoczesnej stylistyce. Kolekcja Vistuli na sezon jesienno-zimowy stworzona została z myślą o współczesnym mężczyźnie, który ceni sobie komfort i wygodę, dbając jednocześnie o nienaganny wygląd. Elegancka klasyka i casualowy luz. Twarzą kampanii jest światowej sławy model i bloger Richard Biedul.
W.KRUK przedstawia wyjątkową kolekcję wód perfumowanych inspirowanych najrzadszymi kamieniami świata – diamentami. Każdy z zapachów W.KRUK sprawia, że noszący je czują zmysłowy luksus. Ten sam, który towarzyszy osobom otaczającym się najbardziej wyjątkowymi klejnotami.