Nowoczesna i inspirująca – taka jest VISTULA. Dzięki licznym nowościom kolekcja w sezonie AW 20/21 odpowiada na potrzeby każdego mężczyzny – odzież formalna na specjalne uroczystości, smart-casual do pracy lub wyjście na kolację ze znajomymi, a sportowa odzież na aktywny czas wolny. To jednak nie koniec zaskoczeń – VISTULA stworzyła zupełnie nową odsłonę kolekcji VISTULA RED, którą teraz z powodzeniem mogą nosić także kobiety!
Wyniki poszczególnych marek VRG w pierwszym półroczu 2020 r.
Zmieniona na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy 29 czerwca rada nadzorcza spółki dokonała zmian w zarządzie. Spółka zyskała nową, uporządkowaną strukturę organizacyjną.
Spółka stabilizuje działalność po okresie zmian we władzach i bezprecedensowo trudnym dla handlu etapie epidemii koronawirusa
Wieczorowe koktajl party, ślub, urodziny, a może nieformalne spotkanie w gronie przyjaciół – niezależnie od okazji piękna pogoda sprzyja celebrowaniu! Świętuj w stylu Vistula!
Nowa kolekcja Wólczanki tętni intensywnymi kolorami i wyrazistymi wzorami. Koszule, dzianiny i letnie spodnie tworzą wyrazisty total look stworzony dla Klientów, którzy poszukują najlepszej jakości i wzornictwa we współczesnym wielkomiejskim wydaniu.
VRG S.A. , jedna z wiodących spółek detalicznych w Polsce, do której należą marki: VISTULA, BYTOM, WÓLCZANKA, DENI CLER MILANO i W.KRUK. dołączyła do grona firm niosących pomoc polskiej służbie zdrowia w walce z koronawirusem. W tym celu spółka przekazała maseczki ochronne na potrzeb pracowników pięciu polskich szpitali. To kolejne działania Spółki, które mają na celu wsparcie personelu medycznego. Wcześniej do sprzedaży trafiły limitowane kolekcje Vistuli, Wólczanki oraz Bytomia, z których przychód zostanie przekazany na najpilniejsze potrzeby szpitali w Krakowie, Łodzi oraz Tychach.
Wólczanka przyłącza się do walki z koronawirusem. Teraz jak nigdy potrzebujemy działać razem. Symbolem akcji charytatywnej jest anemon – kwiat o wyjątkowej symbolice, idealnie oddającej wyzwania, z jakimi przyszło się nam niespodziewanie zmierzyć.
Do grona wyjątkowych postaci współpracujących z marką BYTOM w ramach promocji polskiej kultury i sztuki dołączają Jacek Koman i Maciej Musiałowski – bohaterowie nowej kampanii BYTOM wiosna/lato 2020.
Elegancka klasyka i wyrafinowany szyk z domieszką luzu, to kwintesencja kolekcji marki Vistula na sezon wiosna-lato 2020. W ofercie znajdziemy zatem szeroki wybór zarówno formalnych, jak i bardziej swobodnych propozycji.
W.KRUK obchodzi 180 urodziny. W piątek wieczorem w Warszawie odbyła się impreza jubileuszowa marki. W.KRUK zaprosił do wnętrz Raffles Europejski, gdzie w blasku fajerwerków przedstawił gwiazdę i ambasadorkę jubileuszu Joannę Kulig oraz towarzyszące jej w kampanii niezwykłe kobiety m.in. pisarkę Joannę Bator, sportsmenkę Joannę Fiodorow, nauczycielkę Zytę Czechowską. Nie zabrakło również ambasadorek z minionych lat – Martyny Wojciechowskiej i Alicji Bachledy-Curuś oraz wielu gwiazd, przedstawicieli mediów i biznesu, dla których tego wieczoru zarezerwowano najbardziej prestiżowy hotel w stolicy.
Najstarsza marka jubilerska w Polsce obchodzi jubileusz. W.KRUK już od 180 lat projektuje i tworzy autorskie kolekcje biżuterii. W urodzinowym roku, znana z tradycji w kreowaniu unikalności marka, podkreśla, że każda kobieta ma swój naturalny blask, a biżuteria W.KRUK pomaga go wydobyć. Ambasadorką jubileuszu W.KRUK jest Joanna Kulig. W kampanii towarzyszą jej niezwykłe kobiety m.in. pisarka Joanna Bator, sportsmenka Joanna Fiodorow oraz nauczycielka Zyta Czechowska.