Po gorącym lecie czas na ochłodzenie. A wraz z nim przybywa moda na stonowane, otulające kolory, miękkie koszule i wysokiej jakości bluzy oraz swetry. To właśnie one pozwolą czuć się komfortowo podczas nadchodzącego, chłodnego sezonu. Patrząc na propozycje marek Wólczanka i Lambert, jesień i zima również mogą obfitować w wiele przyjemności.
Obecna kolekcja proponowana przez markę BYTOM i kampania ją promująca - są wyjątkowe. Wynika to z faktu, że marka BYTOM obchodzi w tym roku 75 rocznicę istnienia.
Nowoczesna i inspirująca – taka jest VISTULA. Dzięki licznym nowościom kolekcja w sezonie AW 20/21 odpowiada na potrzeby każdego mężczyzny – odzież formalna na specjalne uroczystości, smart-casual do pracy lub wyjście na kolację ze znajomymi, a sportowa odzież na aktywny czas wolny. To jednak nie koniec zaskoczeń – VISTULA stworzyła zupełnie nową odsłonę kolekcji VISTULA RED, którą teraz z powodzeniem mogą nosić także kobiety!
Wyniki poszczególnych marek VRG w pierwszym półroczu 2020 r.
Zmieniona na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy 29 czerwca rada nadzorcza spółki dokonała zmian w zarządzie. Spółka zyskała nową, uporządkowaną strukturę organizacyjną.
Spółka stabilizuje działalność po okresie zmian we władzach i bezprecedensowo trudnym dla handlu etapie epidemii koronawirusa
Wieczorowe koktajl party, ślub, urodziny, a może nieformalne spotkanie w gronie przyjaciół – niezależnie od okazji piękna pogoda sprzyja celebrowaniu! Świętuj w stylu Vistula!
Nowa kolekcja Wólczanki tętni intensywnymi kolorami i wyrazistymi wzorami. Koszule, dzianiny i letnie spodnie tworzą wyrazisty total look stworzony dla Klientów, którzy poszukują najlepszej jakości i wzornictwa we współczesnym wielkomiejskim wydaniu.
VRG S.A. , jedna z wiodących spółek detalicznych w Polsce, do której należą marki: VISTULA, BYTOM, WÓLCZANKA, DENI CLER MILANO i W.KRUK. dołączyła do grona firm niosących pomoc polskiej służbie zdrowia w walce z koronawirusem. W tym celu spółka przekazała maseczki ochronne na potrzeb pracowników pięciu polskich szpitali. To kolejne działania Spółki, które mają na celu wsparcie personelu medycznego. Wcześniej do sprzedaży trafiły limitowane kolekcje Vistuli, Wólczanki oraz Bytomia, z których przychód zostanie przekazany na najpilniejsze potrzeby szpitali w Krakowie, Łodzi oraz Tychach.
Wólczanka przyłącza się do walki z koronawirusem. Teraz jak nigdy potrzebujemy działać razem. Symbolem akcji charytatywnej jest anemon – kwiat o wyjątkowej symbolice, idealnie oddającej wyzwania, z jakimi przyszło się nam niespodziewanie zmierzyć.
Do grona wyjątkowych postaci współpracujących z marką BYTOM w ramach promocji polskiej kultury i sztuki dołączają Jacek Koman i Maciej Musiałowski – bohaterowie nowej kampanii BYTOM wiosna/lato 2020.
Elegancka klasyka i wyrafinowany szyk z domieszką luzu, to kwintesencja kolekcji marki Vistula na sezon wiosna-lato 2020. W ofercie znajdziemy zatem szeroki wybór zarówno formalnych, jak i bardziej swobodnych propozycji.