Marka Vistula zajęła 1. miejsce w plebiscycie organizowanym przez Business Traveller Poland w kategorii Najlepsza marka ubraniowa dla biznesu. Wólczanka w tym samym konkursie zajęła miejsce 3.
Światowej sławy model i aktor Tony Ward jest nie tylko twarzą najnowszej kolekcji Vistuli, ale i jej współtwórcą. Specjalnie na sezon jesień – zima 2014/2015 zaprojektował trzy modele koszulek z grafikami własnego autorstwa.
Tegoroczna prezentacja kolekcji Vistuli na sezon jesień- zima 2014/2015 odbyła się na wiślanej plaży Poniatówce - tej samej, która w latach 30. XX wieku skupiała życie towarzyskie i kulturalne stolicy.
Mężczyzna o charyzmatycznym obliczu i mocnej, niesztampowej urodzie. 51- latek, który udowadnia, że wiek to nie metryka, a stan umysłu. Tony Ward został twarzą najnowszej jesienno-zimowej kampanii marki Vistula.
Nowa kampania Vistuli na sezon wiosna lato 2014 to opowieść o mężczyźnie, który spędza lato w mieście, a wyjeżdżając na wakacje nie zapomina o dobrym stylu. Twarzą kampanii jest WERNER SCHREYER, ikona światowej mody.
Nowa kolekcja Vistuli dedykowana jest mężczyznom, którzy lato spędzają głównie w mieście, ale i za miastem nie zapominają o dobrym stylu.