Vistula dołączyła do zaszczytnego grona marek ubierających drużyny piłkarskie. W ramach współpracy z PZPN uszyte zostały garnitury na miarę, w których polska reprezentacja pojedzie na mistrzostwa Europy do Francji. Od 20 maja jednakowe garnitury są do kupienia w salonach Vistuli w całej Polsce.
Linia SELECTION, czyli produkty Vistuli wyselekcjonowane przez Roberta Lewandowskiego już w sprzedaży.
Vistula została "Oficjalnym Partnerem PZPN" i ubierze reprezentację Polski w piłce nożnej na turniej Euro 2016 we Francji.
Robert Lewandowski, kapitan reprezentacji Polski, napastnik klubu piłkarskiego Bayern Monachium i król strzelców Bundesligi, został twarzą marki odzieżowej Vistula.
Wyraziście i spontanicznie, ale niezmiennie w dobrym stylu. Kolekcja Vistuli na wiosnę i lato to łatwa do zestawiania klasyka w lżejszym wydaniu. Wyróżnia ją wdzięczna paleta barw i zgodność z trendami przy ponadczasowości fasonów.
Spektakularne krajobrazy hiszpańskiej wyspy Fuerteventura stały się tłem najnowszej sesji Vistuli na sezon wiosna – lato 2016. Głównym bohaterem kampanii jest pewny siebie mężczyzna, który lubi aktywnie spędzać wolny czas.
Wygodnie, choć niekoniecznie sportowo, zgodnie z dress codem, ale też z całym spektrum możliwości podkreślenia własnej osobowości oraz na czasie z najnowszymi trendami, choć powściągliwie i – jak zawsze – z klasycznym sznytem. Kolekcja Vistuli na jesienno – zimowy sezon to współczesna elegancja zarówno na formalne okazje, jak i weekendowy relaks.
Wyraziście, oryginalnie i niezmiennie elegancko – kolekcja męskich koszul Wólczanki na obecny sezon to elegancja w modnym wydaniu.
Vistula po raz kolejny wprowadza do swojej kolekcji limitowaną linię. Vistula Après-ski Line nierozerwalnie łączy się z relaksem i życiem towarzyskim prowadzonym w kurortach narciarskich po zejściu ze stoku, ale też znakomicie odnajduje się w wielkomiejskiej przestrzeni.
Elegancja, szyk, ale też relaks i beztroska panująca w narciarskich kurortach to motyw przewodni najnowszej sesji Vistuli. Kampania na sezon jesień-zima 2015/2016 przenosi nas w serce Alp. Ich kosmopolityczna atmosfera, charakterystyczne dla górskich miasteczek przenikanie się elitarności i bezpretensjonalnego luzu oraz widowiskowa sceneria, stanowią tło dla kolekcji marki oraz limitowanej linii Vistula Après-ski.
3 czerwca 2015 roku ruszyła wyprzedaż wiosenno-letniej kolekcji marki Vistula. Eleganckie, wysokiej jakości garnitury, które są znakiem firmowym marki, dostępne są już od 499,90 zł.
Turkusowy błękit nieba, malownicze kamieniczki wijące się wzdłuż brzegu, elegancka promenada i romantyczna marina, której jachty przeglądają się w tafli lazurowej wody… Takie jest Portofino – miasteczko położone w Ligurii we Włoszech, uważane za jeden z najmodniejszych i najbardziej ekskluzywnych kurortów na Półwyspie Apenińskim. I taka jest nowa linia w kolekcji Vistuli – Portofino Line – której miasteczko jest główną inspiracją: radosna i jednocześnie wysmakowana.