Obecna kolekcja proponowana przez markę BYTOM i kampania ją promująca - są wyjątkowe. Wynika to z faktu, że marka BYTOM obchodzi w tym roku 75 rocznicę istnienia.
Do grona wyjątkowych postaci współpracujących z marką BYTOM w ramach promocji polskiej kultury i sztuki dołączają Jacek Koman i Maciej Musiałowski – bohaterowie nowej kampanii BYTOM wiosna/lato 2020.
BYTOM – SZTUKA KRAWIECTWA – SZTUKA FILMU – SZTUKA ŻYCIA
Po raz kolejny BYTOM łączy sztukę krawiectwa ze sztuką, tym razem… z filmem. Do współpracy przy tworzeniu kolekcji BYTOM JESIEŃ - ZIMA 2019 zaprosiliśmy Jana Frycza - mistrza sztuki aktorskiej wraz z debiutującym aktorem młodego pokolenia Kamilem Nożyńskim. Wzięli oni udział w sesji zdjęciowej zrealizowanej w scenerii warszawskiego SPATIFU - kultowego miejsca spotkań bohemy artystycznej.
Tomek Lipiński i Dawid Ogrodnik to bohaterowie najnowszej kampanii BYTOM, która kontynuuje promocję marki nawiązując do polskiej kultury i sztuki. Tym razem marka prezentuje dwa pokolenia różnych artystów: muzyka i aktora. Niebywały duet różnych osobowości oraz pokoleń połączyła muzyka, która stała się tematem przewodnim kampanii i zdjęć najnowszej kolekcji BYTOM.