Do grona wyjątkowych postaci współpracujących z marką BYTOM w ramach promocji polskiej kultury i sztuki dołączają Jacek Koman i Maciej Musiałowski – bohaterowie nowej kampanii BYTOM wiosna/lato 2020. Jacek Koman to artysta z międzynarodowym doświadczeniem, aktor filmowy i teatralny z niezwykłym kunsztem aktorskim i charakterystycznym głosem, którego widzowie na całym świecie pamiętają m. in. z musicalu „Moulin Rouge”. Maciej Musiałowski to z kolei zdolny aktor teatralny i filmowy młodego pokolenia. Obu bohaterów możemy zobaczyć w filmie „Sala samobójców. Hejter”, w której Maciej debiutuje główną rolą.
Wiosenno-letnia odsłona marki BYTOM to zdjęcia dwóch wyjątkowych osobowości polskiego kina i teatru, których autorem jest utalentowana młoda fotografka - Sonia Szóstak. Jej prace opowiadają historię znajomości i relacji artystów, a wyjątkowy styl, jakim się posługuje, nadaje zdjęciom sentymentalnego charakteru. Seria fotografii w klimacie vintage prezentuje styl marki łączący 75 lat tradycji w zakresie męskiego krawiectwa ze współczesnymi trendami.
W wyniku współpracy marki z aktorami powstało również wideo, nacechowane jeszcze większymi emocjami. Dynamiczny obraz, pełen ruchów i gestów, wprowadza mnóstwo energii i optymizmu.
Stylizacje, w których wystąpili aktorzy, mają casulowy charakter, pomimo tego że składają się na nie produkty wywodzące się ze stylu formalnego. Nowe wydanie stylizacyjne marki uwidacznia się zarówno w unowocześnionej konstrukcji marynarek (prawie bez wypełnień, z naszytymi kieszeniami), jak i w dodatkach: miękkie, lniane koszule oraz dzianiny, a także nowatorskie zestawienie deseni i barw. Kolorystyka kolekcji zbudowana została kolorytem przeniesionym z polskich plaż, gdzie na tle granatu rozwija się błękit, beż oraz ciepłe odcienie brązu. Tkaniny, z których zostały uszyte produkty, to mieszanki wełen, lnów aż po spraną bawełnę i seersucker (tkanina gofrowana).