Nowa kampania Vistuli na sezon wiosna lato 2014 to opowieść o mężczyźnie, który spędza lato w mieście, a wyjeżdżając na wakacje nie zapomina o dobrym stylu. Twarzą kampanii jest WERNER SCHREYER, ikona światowej mody.
Nowa kolekcja Vistuli dedykowana jest mężczyznom, którzy lato spędzają głównie w mieście, ale i za miastem nie zapominają o dobrym stylu.
Kolekcja Wólczanki na wiosnę i lato 2014 to klasyka w nowoczesnym wydaniu. Koszule, dzianiny i dodatki o zróżnicowanym charakterze gwarantują wygląd stosowny do okazji, a jednocześnie zgodny ze współczesnymi trendami.
8 lutego w centrum handlowym Galaxy w Szczecinie W.KRUK otworzy swój nowy salon. Jest to trzeci sklep tej marki w regionie.
Od ponad 170 lat W.KRUK podkreśla wyjątkowość najważniejszych momentów naszego życia. Tym razem marka jubilerska jako pierwsza w Polsce prezentuje obrączkę z zewnętrznym grawerem Kocham Cię.