Vistula po raz kolejny wprowadza do swojej kolekcji limitowaną linię. Vistula Après-ski Line nierozerwalnie łączy się z relaksem i życiem towarzyskim prowadzonym w kurortach narciarskich po zejściu ze stoku, ale też znakomicie odnajduje się w wielkomiejskiej przestrzeni.
Vistula Group S.A. otworzyła kolejny butik ekskluzywnej marki Lambert. Butik o powierzchni 57 m2 otworzył się na pierwszym piętrze galerii handlowej Arkadia w dniu 3 września. Jest to trzeci butik tej marki w Warszawie i czwarty w Polsce.
W dniu 2 września w centrum handlowym Arkadia otworzył się flagowy salon marki Vistula o powierzchni ponad 350 – u metrów kwadratowych. Jest to obecnie największy sklep Vistuli w Polsce.
Elegancja, szyk, ale też relaks i beztroska panująca w narciarskich kurortach to motyw przewodni najnowszej sesji Vistuli. Kampania na sezon jesień-zima 2015/2016 przenosi nas w serce Alp. Ich kosmopolityczna atmosfera, charakterystyczne dla górskich miasteczek przenikanie się elitarności i bezpretensjonalnego luzu oraz widowiskowa sceneria, stanowią tło dla kolekcji marki oraz limitowanej linii Vistula Après-ski.
Hipnotyczna, jednocześnie wyrafinowana i chłodna, ale też iskrząca podskórnym temperamentem i ledwo skrywaną pasją – kampania Wólczanki na obecny sezon jest intrygująca i pełna niuansów.
Komunikat w sprawie fałszywych wiadomości e-mail:
3 czerwca 2015 roku ruszyła wyprzedaż wiosenno-letniej kolekcji marki Vistula. Eleganckie, wysokiej jakości garnitury, które są znakiem firmowym marki, dostępne są już od 499,90 zł.
W butikach Wólczanka rozpoczęła się wyjątkowa wyprzedaż kolekcji wiosna/lato 2015. Ceny są niższe nawet o 70%, a wysokiej jakości bawełnianą koszulę można kupić już od 69,90 zł.
16 maja Wólczanka otworzyła nowy butik w centrum handlowym Targówek przy ulicy Głębockiej 15 w Warszawie. Butik o powierzchni 30 m2 to dwunasty punkt handlowy tej marki w stolicy.
Vistula Group S. A. zajęła 2. miejsce w prestiżowym rankingu Giełdowa Spółka Roku 2014 organizowanym przez „Puls Biznesu”. Wdzierając się na podium przebojem, awansowała z 51. miejsca zajętego w poprzednim roku. Analitycy przyznali również Vistuli 1. miejsce w kategorii Najlepsza jakość produktów i usług.
Kolekcja Wólczanki na wiosnę i lato to klasyka w nowoczesnym wydaniu. Zgodna z tradycyjną sztuką krawiectwa, lecz dostosowująca się do aktualnych trendów w modzie męskiej, gwarantuje dobry wygląd na każdą okazję.
Turkusowy błękit nieba, malownicze kamieniczki wijące się wzdłuż brzegu, elegancka promenada i romantyczna marina, której jachty przeglądają się w tafli lazurowej wody… Takie jest Portofino – miasteczko położone w Ligurii we Włoszech, uważane za jeden z najmodniejszych i najbardziej ekskluzywnych kurortów na Półwyspie Apenińskim. I taka jest nowa linia w kolekcji Vistuli – Portofino Line – której miasteczko jest główną inspiracją: radosna i jednocześnie wysmakowana.