Vistula dołączyła do zaszczytnego grona marek ubierających drużyny piłkarskie. W ramach współpracy z PZPN uszyte zostały garnitury na miarę, w których polska reprezentacja pojedzie na mistrzostwa Europy do Francji. Od 20 maja jednakowe garnitury są do kupienia w salonach Vistuli w całej Polsce.
7 maja 2016 w centrum handlowym Vivo w Stalowej Woli Vistula otworzyła swój kolejny salon franczyzowy.
W dniu 30 kwietnia otworzył się sklep franczyzowy Vistuli w centrum handlowym Felicity w Lublinie. W nowym sklepie o powierzchni 102,3 metrów wyeksponowano najnowszą limitowaną kolekcję Selection- wybraną przez Roberta Lewandowskiego, klasyczną linię Lantier oraz nowoczesną, casualową ofertę z metką Vistula Red.
Klasyczny krój, efektowne detale, ponadczasowa biel i misterne wykończenia. Wólczanka przedstawia szeroką gamę białych koszul na uroczyste okazje. Wyjątkowo w tym sezonie obok pana młodego, marka ubiera w białą bluzkę również pannę młodą. Tym samym, tradycyjna biała koszula nabiera nowego znaczenia.
Wólczanka rozszerza sieć dystrybucji. W dniach 18-19 marca otworzyły się butiki w Bielsku- Białej oraz Piasecznie.
Linia SELECTION, czyli produkty Vistuli wyselekcjonowane przez Roberta Lewandowskiego już w sprzedaży.
Vistula została "Oficjalnym Partnerem PZPN" i ubierze reprezentację Polski w piłce nożnej na turniej Euro 2016 we Francji.
Kiedy po nocy wstaje dzień, zmienia się wszystko. Nastaje nowy początek, pełen energii, odwagi i niezależności. W najnowszej kolekcji autorskiej W.KRUK świt jest kobietą, która odradza się, aby podjąć wyzwanie otaczającego ją świata. A historię tę opowiada Alicja Bachleda-Curuś – autorka kolekcji EOS.
Robert Lewandowski, kapitan reprezentacji Polski, napastnik klubu piłkarskiego Bayern Monachium i król strzelców Bundesligi, został twarzą marki odzieżowej Vistula.
W tym sezonie Wólczanka stawia na nieoczywiste wzory i mocne desenie.
Kolekcje powstały z myślą o kobietach i mężczyznach biznesu, potrzebujących klasycznego wzornictwa we współczesnym, wielkomiejskim wydaniu.
Nasycone kolory, charakterystyczne wzory i oryginalne desenie – nowa kolekcja Wólczanki na wiosnę i lato 2016 jest wyrazista i przebojowa. Autorzy kampanii reklamowej postanowili jednak dodatkowo zintensyfikować siłę jej oddziaływania na zmysły. Efekt? Zachwycający!
Wyraziście i spontanicznie, ale niezmiennie w dobrym stylu. Kolekcja Vistuli na wiosnę i lato to łatwa do zestawiania klasyka w lżejszym wydaniu. Wyróżnia ją wdzięczna paleta barw i zgodność z trendami przy ponadczasowości fasonów.