Nasycone kolory, charakterystyczne wzory i oryginalne desenie – nowa kolekcja Wólczanki na wiosnę i lato 2016 jest wyrazista i przebojowa. Autorzy kampanii reklamowej postanowili jednak dodatkowo zintensyfikować siłę jej oddziaływania na zmysły. Efekt? Zachwycający!
Z ogromną radością informujemy, że marka Wólczanka została uznana drugą Najcenniejszą Polską Marką w kategorii Odzież i obuwie w rankingu dziennika „Rzeczpospolita” . Marka Vistula należąca do grupy kapitałowej Vistula Group S. A. w tej samej kategorii zajęła pozycję 10.
Wyrafinowana, elegancka i niezmiennie kobieca – kolekcja damskich koszul Wólczanki na obecny sezon to klasyka pełna oryginalnych wzorów.
Hipnotyczna, jednocześnie wyrafinowana i chłodna, ale też iskrząca podskórnym temperamentem i ledwo skrywaną pasją – kampania Wólczanki na obecny sezon jest intrygująca i pełna niuansów.
W butikach Wólczanka rozpoczęła się wyjątkowa wyprzedaż kolekcji wiosna/lato 2015. Ceny są niższe nawet o 70%, a wysokiej jakości bawełnianą koszulę można kupić już od 69,90 zł.
Kolekcja Wólczanki na wiosnę i lato to klasyka w nowoczesnym wydaniu. Zgodna z tradycyjną sztuką krawiectwa, lecz dostosowująca się do aktualnych trendów w modzie męskiej, gwarantuje dobry wygląd na każdą okazję.
Kolor, nowoczesne fasony i oryginalne desenie – koszule Wólczanki na wiosnę i lato klasyka w nowoczesnym, przebojowym wydaniu. Jest wyraziście, lecz niezmiennie elegancko.
Magazyn Twój STYL po raz 16. wręczył statuetki Doskonałości Mody. To jeden z najstarszych i najbardziej prestiżowych plebiscytów w dziedzinie mody. W tym roku statuetkę w kategorii Polska marka ekskluzywna przyznano marce Wólczanka za kolekcję jesień-zima 2014/2015.
Kolekcja Wólczanki na wiosnę i lato 2014 to klasyka w nowoczesnym wydaniu. Koszule, dzianiny i dodatki o zróżnicowanym charakterze gwarantują wygląd stosowny do okazji, a jednocześnie zgodny ze współczesnymi trendami.