- 50% przychodu ze sprzedaży produktów z symbolem V, VISTULA przekaże Szpitalowi Uniwersyteckiemu w Krakowie.
Szukasz dobrze skrojonego garnituru? Znajdziesz go w VISTULA. W ofercie marki właśnie pojawiły się garnitury dla kobiet.
Inspirująca i zaskakująca – VISTULA od lat odpowiada na potrzeby mężczyzn, daje im możliwość wyrażania siebie i pozwala odnaleźć swój własny styl. Klasyczna elegancja i casualowy luz – tą zasadą VISTULA kierowała się przez lata. Jednak rok 2020 pełen jest zmian. Marka otwiera się na nowe – po raz pierwszy w historii oferuje produkty również dla kobiet. Nie rezygnuje jednak z tego, co ma najlepsze i za co kochają ją Polacy.
Spontaniczny wyjazd, a może weekend w mieście? Planując aktywne spędzanie czasu warto pamiętać o odpowiednich stylizacjach. VISTULA MOVE to odzież idealna na energiczny dzień w mieście, ale także wyjazd w góry, czy nad morze. To pierwsza w historii marki linia przeznaczona do aktywności.
Wygodne, praktyczne i co ważne stylowe produkty VISTULA MOVE sprawią, że podczas wykonywania każdej aktywności mężczyzna będzie czuł się komfortowo i modnie, mimo wysiłku fizycznego.
Nowoczesna i inspirująca – taka jest VISTULA. Dzięki licznym nowościom kolekcja w sezonie AW 20/21 odpowiada na potrzeby każdego mężczyzny – odzież formalna na specjalne uroczystości, smart-casual do pracy lub wyjście na kolację ze znajomymi, a sportowa odzież na aktywny czas wolny. To jednak nie koniec zaskoczeń – VISTULA stworzyła zupełnie nową odsłonę kolekcji VISTULA RED, którą teraz z powodzeniem mogą nosić także kobiety!
Wieczorowe koktajl party, ślub, urodziny, a może nieformalne spotkanie w gronie przyjaciół – niezależnie od okazji piękna pogoda sprzyja celebrowaniu! Świętuj w stylu Vistula!
Elegancka klasyka i wyrafinowany szyk z domieszką luzu, to kwintesencja kolekcji marki Vistula na sezon wiosna-lato 2020. W ofercie znajdziemy zatem szeroki wybór zarówno formalnych, jak i bardziej swobodnych propozycji.
24 stycznia w warszawskim centrum konferencyjnym Ufficio Primo odbyła się kolejna edycja gali DOSKONAŁOŚĆ MODY TWÓJ STYL, organizowanej przez magazyn TWÓJ STYL.
Po raz 21. jury przyznało nagrody w 25 kategoriach markom i projektantom wyróżniającym się na rynku modowym.
Inspirowana miejskim stylem, utrzymana w nowoczesnej stylistyce. Kolekcja Vistuli na sezon jesienno-zimowy stworzona została z myślą o współczesnym mężczyźnie, który ceni sobie komfort i wygodę, dbając jednocześnie o nienaganny wygląd. Elegancka klasyka i casualowy luz. Twarzą kampanii jest światowej sławy model i bloger Richard Biedul.
Vistula i Prosto połączyły siły, by stworzyć kolekcję kapsułową na sezon wiosna/lato 2019. Dwie, legendarne polskie marki, o zupełnie odmiennym DNA, wprowadziły na rynek linię ubrań, która odzwierciedla charakterystyczny styl każdej z nich. Efektem kolaboracji jest kolekcja łącząca klasyczny świat męskiej mody i nowoczesnego ducha streetwearu.
Nowoczesna, uniwersalna, różnorodna wzorniczo i kolorystycznie. Kolekcja marki Vistula na sezon wiosna-lato 2019 łączy atrakcyjne wzory, szeroką paletę barw oraz nowoczesne i modne fasony, odpowiadające na potrzeby współczesnych mężczyzn. Bohaterem kampanii promującej najnowszą kolekcję jest światowej klasy model Ollie Edwards.
Vistula na sezon jesienno-zimowy charakteryzuje się klasycznymi, stonowanymi propozycjami i casualowymi sylwetkami w modnych kolorach i ciekawych wzorach. Elegancja połączona z komfortem noszenia i wygoda na co dzień – to kluczowe założenia nowej kolekcji marki, realizowane konsekwentnie od dawna. Część asortymentu pochodzi z Robert Lewandowski Collection i jest efektem dalszej współpracy ze światowej klasy piłkarzem.