VRG S.A. z siedzibą w Krakowie („Spółka”) informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w sierpniu 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 86,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2018 roku o około 44,1%.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń–sierpień 2019 roku wyniosła około 656,0 mln zł i była wyższa o około 37,8% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w sierpniu 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:
a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) - wyniosły około 53,2 mln zł (w tym Bytom 16,6 mln zł) i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2018 roku o około 67,3%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń–sierpień 2019 roku w tym segmencie wyniosła około 410,7 mln zł (w tym Bytom 124,6 mln zł) i była wyższa o około 54,6% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 31,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2018 roku o około 22,1 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń–sierpień 2019 roku w tym segmencie wyniosła około 220,8 mln zł i była wyższa o około 20,5% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w sierpniu 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 49,9 % i była niższa od marży osiągniętej w sierpniu 2018 roku o około 0,8 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-sierpień 2019 wyniosła około 51,1% i była wyższa o 1,1 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Spółka informuje, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec sierpnia 2019 roku wyniosła 53,9 tys. m2 (w tym Bytom 16,4 tys. m2).