Zarząd Vistula S.A. w Krakowie podaje do wiadomości publicznej, że w roku 2006 prognozowane skonsolidowane przychody ze sprzedaży netto grupy kapitałowej Vistula S.A. osiągną poziom 150 mln zł, z czego kwota 100 mln zł będzie przypadała na przychody ze sprzedaży detalicznej we własnej sieci sklepów firmowych. W porównaniu do roku 2005, w którym sprzedaż w sieci sklepów firmowych Vistula S.A. wyniosła około 63 mln zł, oznaczać to będzie ponad 58 %-owy wzrost sprzedaży w kanale detalicznym.
Prognozowany na 2006 rok skonsolidowany zysk netto grupy kapitałowej Vistula S.A. wyniesie 17 mln zł.
Osiągnięcie wyników prognozowanych na rok 2006, związane będzie przede wszystkim z dalszym rozwojem własnej sieci sklepów firmowych marki Vistula w kraju oraz za granicą. Na koniec 2005 roku grupa kapitałowa Vistula S.A. posiadała 68 sklepów firmowych (łącznie z sześcioma stoiskami typu shop in shop). W roku 2006 planowane jest uruchomienie ponad 30 nowych lokalizacji, z czego znacząca cześć powstanie poza granicami Polski na rynkach Czech, Słowacji, Węgier, Ukrainy i Litwy. Uwzględniając sklepy pod markami licencyjnymi, na koniec 2006 roku, grupa kapitałowa Vistula S.A. powinna dysponować siecią około 100 detalicznych sklepów firmowych.
Planowane na rok 2006 działania związane z rozwojem sieci sklepów firmowych, stanowią element szerszej strategii Vistula S.A. obejmującej realizację następujących celów długoterminowych:
1.zdobycie pozycji głównego operatora w handlu detalicznym odzieżą męską na rynku polskim,
2.zbudowanie międzynarodowej marki Vistula o zasięgu europejskim,
3.uzyskanie przychodów ze sprzedaży detalicznej na rynkach zagranicznych na poziomie przychodów uzyskiwanych z rynku polskiego.
Michał Wójcik
Prezes Zarządu
Mieczysław Starek
Członek Zarządu
Mateusz Żmijewski
Członek Zarządu