Zarząd Vistula & Wólczanka S.A. informuje, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte przez V & W w sieci własnych salonów firmowych w grudniu 2006 roku wyniosły łącznie 18,7 mln i były wyższe od przychodów w grudniu 2005 roku (w warunkach porównywalnych z uwzględnieniem zarówno salonów firmowych Vistula jak i Wólczanka) o 31,5 %.
Natomiast przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w 2006 roku łącznie w sieci salonów firmowych Vistula i Wólczanka wyniosły 128,4 mln i w stosunku do 2005 roku wzrosły o 34,0%.
Wzrost przychodów realizowanych w detalicznym kanale dystrybucji jest efektem wdrożenia przez Spółkę strategii opartej na rozwoju sieci salonów firmowych Vistula i Wólczanka, promowaniu własnych marek oraz dopasowaniu oferty handlowej do potrzeb konsumenta.
Jerzy Krawiec
Członek Zarządu