Aktualności

#MY Wólczanka - kampania na Wiosnę 2020

Przeskalowane i drobne, romantyczne vs. nowoczesne, egzotyczne lub te dobrze nam znane - wiosna w Wólczance zapowiada się wyjątkowo kwieciście. Motywy kwiatowe przewijające się na koszulach i akcesoriach swoje przedłużenie znalazły również w sesji wizerunkowej, która będzie stanowiła oś działań marketingowych w sezonie Wiosna 2020.

Twarzami kampanii #MY Wólczanka zostali Klienci wyłonieni za pośrednictwem mediów społecznościowych i programu lojalnościowego. O ich wyborze decydowała aktywność w publikowaniu treści, częstotliwość zakupów, ale przede wszystkim sympatia, jaką każdy z nich żywi w stosunku do marki. Kilkunastu bohaterów to zarazem kilkanaście historii. Każda z nich jest inna i każda zasługuje na opowiedzenie. Założenia komunikacji definiuje towarzyszący akcji claim:

Różnią nas wiek, zainteresowania, zawody.
Łączą uśmiech i koszule Wólczanka.
Wólczanka to My.
Wólczanka to Ty.

Już szybki rzut oka na kolekcję wystarczy, aby przekonać się, że w nowym sezonie marka odważnie stawia na mocne kolory i wyraziste wzory, obecne zarówno na koszulach, jak i towarzyszących im dodatkach: krawatach, muchach, poszetkach oraz damskich szalach i apaszkach. Nowoczesne wzornictwo tradycyjnie łączy się z najwyższej jakości tkaninami. Obok bawełny i lnu, w kolekcji damskiej swoją mocną reprezentację mają również wiskoza oraz jedwab, występujące w wielu różnych wariantach kolorystycznych.

Róż i już!

Intensywny, mocno nasycony róż typowany jest na jeden z topowych kolorów sezonu. Jeszcze lepiej niż solo prezentuje się w duecie. Razem z krwistą czerwienią tworzą spektakularne połączenie, które mocno zapisuje się w pamięci. W koszulach Wólczanki te dwa odcienie tworzą zgrabny mariaż wzorów – geometrycznych, kwiatowych i inspirowanych orientem. W tym wypadku zasada less is more na chwilę zstępuje na drugi plan…


Tropikalna gorączka

Efektowne, energetyczne i zmysłowe – motywy zainspirowane rozbujałą różnorodnością tropików uwodzą i nie pozwalają o sobie zapomnieć. Mogą być dosłowne lub odrealnione. Łączy je fantastyczna paleta barwna, które będzie pięknie podbijać kolor wakacyjnej opalenizny.  Monstery, paprocie, przewijająca się w detalach pantera to  najszybszy sposób na przemycenie wakacyjnego klimatu również do miejskiej dżungli.


Rejs dookoła świata

Koszule Wólczanka doskonale sprawdzą się na lądzie… i na wodzie. Ale nawet i bez perspektywy zamorskiej wyprawy, motywy marynistyczne z powodzeniem można przemycić także do codziennej garderoby. Paleta kolorystyczna oparta na połączeniu bieli, czerwieni i granatu występuje wśród propozycji Wólczanki w formie pionowych pasków, różnej wielkości kratek, grochów oraz dedykowanych motywów m.in. marynarskiej liny czy kolorowych fal. Ahoj przygodo!


Pocztówki z wakacji

Paryż, Rzym, Londyn a może Nowy Jork? Równie ważny jak sama destynacja, jest przecież styl podróżowania. Wólczanka poleca się na wyjazdy – te bliższe i dalsze. Wakacyjne motywy zdobiące koszule i akcesoria odwołują się do najpiękniejszych letnich skojarzeń: kolorowe lody, bajkowe rafy koralowe i drink leniwie sączony pod palmą. Jak się okazuje, szyk może iść w parze również z komfortem. Dominujące w palecie kolorystycznej pastele nawiązują do typowo letnich odcieni: cukierkowy róż, morski błękit i stonowana zieleń pojawiają się zarówno na koszulach bawełnianych, jak i tych uszytych z lnu.

Klasyka ponad wszystko

Odpowiadając na aktualne trendy, Wólczanka nie zapomina oczywiście o swoim biznesowym charakterze. W kolekcjach męskiej i damskiej nie zabraknie także koszul w odcieniach bieli, błękitu i różu. Mikrostruktury, delikatne prążki oraz bardziej wyraziste kraty i paski na pewno nie stanowią wyłącznie tła dla marynarki czy żakietu. Wręcz przeciwnie, dzięki nim to właśnie koszula wysuwa się na pierwszy plan, szczególnie gdy towarzyszy jej jeszcze odpowiednio dobrany jedwabny krawat lub stylowa apaszka.

Pierwsza odsłona kolekcji jest już dostępna w butikach stacjonarnych oraz sklepie online wolczanka.pl. Kolejne modele z oferty jesienno-zimowej będą pojawiać się w sprzedaży sukcesywnie w trakcie trwania całego sezonu.

Kontakt

Dodatkowych informacji udziela:
Martyna Foremna-Pitala
Marketing & PR Manager
martyna.foremna@vrg.pl