W.KRUK, najstarsza polska marka jubilerska, rozszerza swój wachlarz usług związanych ze sprzedażą zegarków. We współpracy z towarzystwem ubezpieczeń SIGNAL IDUNA wprowadza ofertę zabezpieczenia czasomierzy. Tym, co wyróżnia ofertę marki od innych dostępnych na rynku, jest objęcie czasomierza dodatkową ochroną od następstw nieszczęśliwych zdarzeń. Ubezpieczenie jest dostępne w większości salonów stacjonarnych W.KRUK posiadających w stałej ofercie zegarki, przy zakupie zegarków do 100 000 zł.
Najnowszą propozycją marki W.KRUK jest oferowane we współpracy z towarzystwem ubezpieczeń SIGNAL IDUNA ubezpieczenie dedykowane klientom zainteresowanym zakupem zegarka. Ta unikatowa usługa pozwoli skutecznie zabezpieczyć czasomierz podczas codziennego użytkowania. Ubezpieczenie obejmuje szeroki zakres ochrony związany z uszkodzeniem zegarka w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych. W przypadku uszkodzenia właściciel zegarka będzie mógł dokonać naprawy lub wymienić uszkodzony przedmiot na nowy, kiedy naprawa będzie ekonomicznie nieuzasadniona.
– Oferowana przez nas usługa jest pierwszą taką inicjatywą na rynku. Do tej pory ubezpieczenie zegarka możliwe było tylko przy zakupie produktów z najwyższej półki cenowej i nawet wtedy przedmiot nie był chroniony przed nieszczęśliwymi wydarzeniami. Nasza współpraca z firmą SIGNAL IDUNA jest odpowiedzią na dynamicznie zmieniający się rynek zegarków i potrzeby klientów. Chcemy zapewnić kompletne doświadczenie – od zakupu po serwis posprzedażowy i usługi dodatkowe – podkreśla Łukasz Bernacki, Prezes Zarządu W.KRUK oraz Wiceprezes Zarządu Grupy VRG odpowiedzialny za segment jubilerski. – Takie innowacje jak ta, są elementem naszej strategii nieustannego rozwoju i umacniania pozycji lidera na rynku zegarków w Polsce – dodaje.
– SIGNAL IDUNA i W.KRUK łączą najwyższe standardy obsługi klienta. Rozwijając ubezpieczenia w formule embedded, SIGNAL IDUNA wspólnie z partnerem technologicznym Sollers Consulting poszerza katalog oferowanych ubezpieczeń kierowanych do najbardziej wymagających Partnerów. Zakup zegarka to niejednokrotnie życiowa decyzja. Klient dokonując wyboru, często kieruje się zaufaniem do marki oraz oczekiwaniem, że w przypadku nieprzewidzianego zdarzenia towarzyszącego codziennej eksploatacji wymarzonego zegarka, będzie mógł liczyć na wsparcie, które nie kończy się wraz z zakupem. Nasza propozycja zabezpieczenia zegarków została starannie dobrana do potrzeb klientów W.KRUK. Jesteśmy dumni, że wspólnie z naszymi Partnerami wdrożyliśmy produkt, który realnie przyczyni się do zwiększenia bezpieczeństwa użytkowanych przez klientów W.KRUK zegarków – dodaje Przemysław Różański, Dyrektor ds. Projektów Centralnych w SIGNAL IDUNA.
W.KRUK jest przedstawicielem najbardziej cenionych szwajcarskich producentów zegarków. Od 2004 roku W.KRUK jest partnerem marki Rolex, w portfolio posiada również takie marki jak Cartier, Chopard, Jaeger- LeCoultre, Panerai, Hublot. Od grudnia 2020 roku najstarsza polska marka jubilerska jest również wyłącznym przedstawicielem Patek Philippe w Polsce. Portfolio czasomierzy w ofercie W.KRUK obejmuje również szereg renomowanych marek takich jak Tag Heuer, Longines, Rado, Tissot czy Certina i in.
Segment jubilerski VRG, do którego należy W.KRUK, ma za sobą świetny trzeci kwartał. W okresie lipiec – wrzesień marka zanotowała 12,9 proc. wzrost sprzedaży detalicznej rok do roku, generując tym samym 152,2 mln zł przychodu.
W.KRUK stawia obecnie na dalszą dywersyfikację oferty i rozwój segmentu luksusowego, zarówno w asortymencie biżuterii jak i zegarków. Pierwszą z jesiennych nowości jest wrześniowa premiera kolekcji ambasadorskiej biżuterii i akcesoriów Longplay Natalii Kukulskiej i Michała Dąbrówki oraz nowej odsłony biżuterii modowej Picky Pica, kierowanej do młodszych klientów. W ramach przygotowań do sezonu świątecznego marka przedstawiła też autorską kolekcję luksusowej biżuterii Lunapark, dostępną w wybranych salonach z ofertą ekskluzywną i będącą dopełnieniem brylantowej oferty jubilera. W.KRUK zapowiada również nowości w ofercie zegarków z segmentu luksusowego oraz rozwój portfolio luksusowej biżuterii takich marek jak: Birks, Recarlo, Pasquale Bruni, Marco Bicego, Nanis czy Hulchi Belluni.
W.KRUK od 1840 na zawsze. W.KRUK to nie tylko biżuteria. To marzenie kobiet i mężczyzn od 1840 roku. W.KRUK jest jedyną marką biżuteryjną w Polsce, która sprawia, że ludzie, którzy ją noszą, czują się wyjątkowi i ważni dla siebie nawzajem. Historia ponad 180 lat marki to największa duma i najważniejsze dziedzictwo. W ponad 150 salonach firmowych na terenie całego kraju W.KRUK oferuje najwyższej jakości złotą i srebrną biżuterię, brylanty, kamienie szlachetne oraz autorskie kolekcje inspirowane najnowszymi trendami. W.KRUK jest ekspertem w dziedzinie zegarków. Przeszło 180 lat tradycji oraz otwartość na nowoczesne trendy czynią nas wiarygodnym i profesjonalnym przedstawicielem światowych marek zegarkowych: Rolex, Patek Philippe, Cartier, Jaeger-LeCoultre, Hublot, Panerai, Chopard, Breitling, Girard-Perregaux, Omega, Tudor, Tag Heuer, Longines, Rado, Frédérique Constant, Tissot, Certina, Doxa, Gucci, Calvin Klein, Swatch i wielu innych. W.KRUK oferuje kolekcję akcesoriów sygnowanych logo marki oraz luksusowych zapachów W.KRUK dostępnych na wkruk.pl oraz w stacjonarnych salonach marki.
VRG S.A. (dawniej Vistula Group S.A.) jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. od 1993 r. Grupa Kapitałowa VRG S.A. specjalizuje się w projektowaniu oraz dystrybucji wysokiej jakości kolekcji mody dla mężczyzn i kobiet oraz biżuterii. Jest właścicielem bardzo dobrze rozpoznawalnych znaków towarowych w pięciu głównych liniach: Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler Milano i W.KRUK. Grupa Kapitałowa VRG S.A. koncentruje się na zarządzaniu markami, projektowaniu odzieży i biżuterii oraz rozwoju własnej sieci sprzedaży w obydwu głównych segmentach (odzieżowym i jubilerskim). Od 2000 roku podstawą strategii VRG S.A. jest realizacja wizji „Domu Marek” i dystrybutora na rynku detalicznym.
Kontakt dla mediów:
Biuro prasowe VRG S.A.
biuroprasowe@vrg.pl
Bartosz Worsztynowicz
Bartosz.Worsztynowicz@hkstrategies.com
+48 605 120 388