Aktualności

Vistula na wiosnę i lato 2016: kulisy sesji

Spektakularne krajobrazy hiszpańskiej wyspy Fuerteventura stały się tłem najnowszej sesji Vistuli na sezon wiosna – lato 2016. Głównym bohaterem kampanii jest pewny siebie mężczyzna, który lubi aktywnie spędzać wolny czas.

Przed obiektywem stanął Jarrod Scott, światowej sławy model, mający na swoim koncie współpracę z takimi markami jak Tom Ford, Chanel czy Jean Paul Gaultier. Ten Australijczyk o włoskich i niemieckich korzeniach, prywatnie entuzjasta wyścigów samochodowych, swoją karierę zaczynał jednak od... gry w piłkę nożną. W jednym z klubów piłkarskich wypatrzyli go agenci paryskich pokazów mody, dzięki czemu Scott niemal wprost z murawy boiska trafił na wybieg u Givenchy’ego.

Od tego czasu Scott regularnie pojawia się w kampaniach reklamowych najlepszych domów mody, w tym m.in. u Jimmy’ego Choo, gdzie pozował u boku swojej słynnej rodaczki Nicole Kidman, a także w sesjach i edytorialach międzynarodowych magazynów: Vogue Homme, Numero czy GQ.

Supermodel pozostał jednak wierny sportowi – cztery razy w tygodniu ćwiczy na siłowni, biega i jeździ na rowerze, co pozwala mu utrzymać jego zachwycającą sylwetkę. To właśnie ona, w połączeniu z niepowtarzalnym wyglądem, męską urodą i pozytywną energią, została uwydatniona w pełnych temperamentu kadrach, eksponujących najnowszą kolekcję Vistuli.

Sama sesja nie należała do najłatwiejszych. – Fuerteventura, choć oddalona zaledwie sto kilometrów od Afryki i uważana za wiecznie słoneczną wyspę, przywitała nas deszczem i porywistym wiatrem – mówi Wojciech Bednarz, projektant marki. Jak przyznaje, nieprzewidywalna i zmienna aura, podobnie jak zróżnicowany krajobraz – od rajskich plaż po wulkaniczne skały -  poskutkowały jednak wyjątkowo dynamicznymi i przykuwającymi uwagę zdjęciami. Żywą kolorystykę i przebojowy charakter nowych modeli garniturów, sportowych kurtek, spodni i szortów dodatkowo podkreśliły uchwycone na zdjęciach barwne kite’y i deski ze słynnej, miejscowej szkoły kite – i windsurfingu Rene Egli.

Zdjęcia do najnowszej kampanii na wiosnę i lato 2016 wykonał Mateusz Stankiewicz.

 

Media