Vistula debiutuje z pierwszymi własnymi pefumami – Vistulą Black i Vistulą Red. Zapachami, które intrygują, podkreślają niezależność oraz indywidualny styl współczesnego dżentelmena.
Dominującymi nutami zmysłowej Vistuli Black jest ożywczy grejpfrut, dojrzała bergamotka i orzeźwiający kardamon. Nuta serca zdominowana jest przez geranium, którego moc podkreśla drzewo cedrowe. Kompozycję dopełnia baza składająca się z zapachu skóry, ciepłego bursztynu i indonezyjskiej paczuli.
Vistula Red to z kolei cieplejsza, bardziej energetyczna paleta woni soczystej mandarynki, słodko-gorzkiego zapachu neroli i kalabryjskiej pomarańczy. Nutę serca wypełniają tu ożywcze wodne aromaty, przyprawione czarnym pieprzem i migdałem. Wyrafinowaną bazę wypełnia zaś elegancki i zmysłowy akord białego piżma, afrodyzjaku - bobu tonka oraz drzewa cedrowego i bursztynu.
„Pomimo swojego niepodważalnie męskiego charakteru, obydwa zapachy odróżniają się od najpopularniejszych zapachów męskich, które zazwyczaj mają lekko sportowy lub „codzienny” charakter. Black i Red to kompozycje w pewnym sensie bardzo indywidualne i o niepotarzanym stylu. To typ zapachów, które opowiadają jakąś historię i nie pozostają niezauważone.” – mówi o wodach perfumowanych Wojtek Bednarz, projektant Vistuli.
Oba zapachy zamknięto w minimalistycznym, czarnym flakonie z charakterystyczną nakrętką. Dostępne w dwóch różnych pojemnościach – 50 i 100 mililitrów, będą pożądanym i zaskakującym dopełnieniem stylu wielkomiejskiego eleganta.
Dostępne pojemności:
50 ml – cena 149,00
100 ml – cena 199,00
Obydwa zapachy są już dostępne w sprzedaży we wszystkich salonach marki oraz w sklepie online.