Nowa kampania Vistuli na sezon wiosna lato 2014 to opowieść o mężczyźnie, który spędza lato w mieście, a wyjeżdżając na wakacje nie zapomina o dobrym stylu. Twarzą kampanii jest WERNER SCHREYER, ikona światowej mody.
Kampania reklamowa Vistula na wiosnę lato 2014 przenosi nas do letniego kurortu, w którym elegancki i modny mężczyzna spędza wolny czas. Zdjęcia wykonano w Sopocie, które latem jak żadne inne miejsce tętni życiem. Stylizacje nawiązują do światowych trendów w modzie męskiej. Motywem przewodnim jest kolor i jeszcze raz kolor. Optymistyczne barwy – od soczystych po pastelowe – to znak rozpoznawczy modnego mężczyzny, który w każdej sytuacji zachowuje swój nonszalancki charakter.
Twarzą kampanii jest ikona światowej mody, WERNER SCHREYER o twarzy Jamesa Deana, który na portalu models.com jest umieszczony w sekcji "Icons". Pochodzi z Austrii, ale jest obywatelem świata, mieszkał w Mediolanie, Barcelonie, Paryżu, Nowym Jorku i Los Angeles. Fotografowały go największe nazwiska świata fotografii, od Richarda Avedona po Terry'ego Richardsona. Wystąpił m.in. w kampaniach Armani, Boss, Burberry, Cacharel, Calvin Klein, Cerruti, Dolce&Gabbana, Escada, Givenchy, Guess, Ralph Lauren, Versace, Louis Vuitton, Zegna, Zegna. Z zamiłowania jest malarzem i fotografem, ukończył kursy aktorskie, ma również licencję kaskadera.
Autorem zdjęć jest Mateusz Stankiewicz, film wizerunkowy przygotował ROY/MOVE.