Trwa dynamiczny rozwój marki odzieżowej Wólczanka. W dniu 17 października otworzyły się trzy nowe butiki marki w następujących lokalizacjach: Galeria Krakowska w Krakowie, Galeria Veneda w Łomży oraz warszawskie Domy Mody - Modo. W sumie blisko 105 metrów kwadratowych nowej powierzchni handlowej.
W planach są kolejne otwarcia. Do końca listopada klienci będą mogli dokonywać zakupów w sześciu nowych butikach Wólczanki, między innymi w Białymstoku, Bydgoszczy i Wrocławiu.
„W chwili obecnej trwają prace inwestycyjne w sześciu starannie wyselekcjonowanych lokalach galerii handlowych, w których pojawią się butiki marki Wólczanka. Tak dynamiczny rozwój wynika z doskonałych wyników sprzedaży oraz cieszącej się coraz większym zainteresowaniem naszą, nowoczesną i zaprojektowaną zgodnie ze światowymi trendami, ofertą koszul dla kobiet i mężczyzn” –mówi Marcin Rydz, dyrektor ds. Rozwoju i Inwestycji.
Wólczanka to marka należąca do grupy kapitałowej Vistula Group S.A. Jej kluczowym produktem są koszule uszyte z najlepszej jakości tkanin sprowadzanych od renomowanych światowych producentów. Kolekcję uzupełniają swetry bawełniane, wełniane i kaszmirowe, eleganckie jedwabne krawaty i muchy, spinki do mankietów, poszetki oraz bielizna. Wólczanka w swoich kolekcjach posiada zarówno klasyczne wzory, jak i modele zaprojektowane w oparciu o najważniejsze światowe trendy w modzie. Kraty, paski, roślinne i geometryczne motywy- kolekcje pełne są wyjątkowych deseni, które doskonale sprawdzają sie zarówno w biznesowych spotkaniach, jak i podczas niezobowiązujących wyjść z przyjaciółmi lub weekendowych wyjazdów.