Z jednej strony elegancka w klasycznym rozumieniu tego słowa, a z drugiej finezyjna i odważnie interpretująca aktualne trendy – choć do oficjalnej premiery pozostał jeszcze niecały miesiąc, już teraz wiadomo, że nadchodząca kampania wizerunkowa marki Wólczanka zapowiada się bardziej niż intrygująco.
W kolekcji na nadchodzącą jesień i zimę Klienci marki znajdą modele koszul w ponadczasowych odcieniach bieli i błękitu, ale także szereg propozycji nawiązujących do charakterystycznych dla drugiej połowy roku skali szarości, szmaragdowych zieleni, burgundu oraz głębokiego granatu.
Granat świetnie komponuje się z innymi kolorami i łatwo zaadoptować go do już istniejącej garderoby – mówi o kolekcji projektant Dariusz Jarzynka. Bez trudu dobieramy do niego dodatki a jednocześnie praktycznie pasuje do wszystkich typów urody i każdy wygląda w nim dobrze.
Szlachetne, najlepsze gatunkowo tkaniny w połączeniu z fantazyjnymi wzorami tworzą pociągające kompilacje, obok których ciężko przejść obojętnie.
W obiektywie utalentowanej fotografki Izy Grzybowskiej, z którą marka współpracowała już w przeszłości, pojawili się francuska piękność Audrey Favardin oraz pochodzący z Portugalii Joao Pedro. Chemia jaką udało się nawiązać na planie sprawiła, że uchwycone w kadrach momenty przesiąknięte są niedopowiedzeniem, tajemnicą oraz wzajemną fascynacją.
Za motyw przewodni sesji obraliśmy geometrię. Ostre, przestrzenne bryły skąpane w odcieniach bieli, szarości i grafitu stanowiły doskonałe tło dla prezentowanych w kampanii koszul – w końcu to one są w tej historii najważniejsze – mówi o pracy na planie Patrycja Hatalska, dyrektor marketingu marki.
Oficjalna premiera kampanii nastąpi już w sierpniu. Autorem zdjęć backstagowych jest Łukasz Wajszczyk.
Zdjęcia: Iza Grzybowska
Make-up: Iza Wójcik
Włosy: Piotr Wasiński
Backstage : Łukasz Wajszczyk
Produkcja: Move Picture