News

Vistula Group S.A. przedłuża kontrakt z Polskim Związkiem Piłki Nożnej

Vistula Group S.A.  ma przyjemność poinformować, że przedłużyła o dwa lata umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której producent odzieży jest „Oficjalnym Partnerem PZPN”. Współpraca daje wymierne korzyści dla obu stron. Zawodnicy reprezentacji Polski oraz przedstawiciele polskiej federacji będą ubrani w kolekcje garniturów marki Vistula.

– Vistula to uznana polska marka, dlatego też jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasza współpraca będzie dalej kontynuowana również w najbliższych latach. Pokazuje to, że PZPN sam w sobie jest uznaną, wiarygodną marką, z którą tak znane firmy jak Vistula, chcą się dalej utożsamiać. Jestem przekonany, że kolejne lata naszego partnerstwa przyniosą kolejne wymierne korzyści dla obu stron – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.

– Z przyjemnością przedłużamy umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Reprezentacja Polski nosząca ubrania Vistuli, to dla nas powód do dumy. Miniony rok pokazał, że na współpracy zyskały obie strony, a polska drużyna ubrana w uszyte na miarę garnitury Vistuli była bardzo pozytywnie postrzegana nie tylko przez fanów piłki nożnej, ale również naszych Klientów. Ponadto cieszymy się, że jesteśmy w gronie światowych marek, które ubierają drużyny piłkarskie – mówi o współpracy Grzegorz Pilch, prezes spółki Vistula Group S.A.

Vistula jest „Oficjalnym Partnerem PZPN” od marca 2016 roku. Producent odzieży opracował i wykonał specjalną kolekcję ubrań w postaci garniturów, płaszczy, koszul oraz obuwia, dedykowaną piłkarskiej reprezentacji Polski na czas mistrzostw Europy we Francji. Marka Vistula przygotuje również formalne stroje dla reprezentacji Polski do lat 21 na turniej finałowy UEFA EURO U21 Polska 2017, który odbędzie się w czerwcu, oraz – w przypadku awansu – dla pierwszej reprezentacji na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej 2018 w Rosji.

W ramach umowy Vistula ma prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera PZPN” w swoich działaniach marketingowych, promocyjnych oraz reklamowych.


Media