News

Robert Lewandowski Collection - nowa kolekcja Vistuli na wiosnę-lato 2018

Robert Lewandowski Collection to kontynuacja współpracy marki Vistula i projektanta Wojtka Bednarza z koncepcją, pomysłem oraz charakterystycznym stylem Roberta. Jeden z najbardziej znanych piłkarzy na świecie, po raz kolejny mógł zadecydować o tym, jakie materiały czy fasony pojawią się w kolekcji sygnowanej jego nazwiskiem.

Nowa kolekcja podobnie jak poprzednie, została podzielona na dwie części: casualową oraz formalną i jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych mężczyzn, którzy doceniają jakość tkanin, komfort noszenia ubrań i atrakcyjne wzory.

Cztery klasyczne garnitury w ponadczasowych odcieniach granatu i szarości, z motywem delikatnej kraty na tkaninie, idealnie skrojone marynarki, to tylko niektóre propozycje, które warto wybrać na biznesowe spotkania. Perfekcyjnie dopasowane koszule w ponadczasowych odcieniach błękitu czy bieli, odwołują się do klasyki w modzie. Do produkcji ubrań wykorzystano wyselekcjonowane tkaniny i wykończenia najwyższej jakości, takie jak trecento sessanta - odporna na wodę, antybakteryjna, pochodząca z włoskich manufaktur. Uzupełnieniem formalnej odsłony kolekcji jest ciemnoniebieska kurtka typu dyplomatka, która idealnie sprawdzi się na chłodniejsze, wiosenne dni.

Robert Lewandowski Collection to klasyka połączona z nowoczesnymi propozycjami. Kolekcja odzwierciedla potrzeby współczesnego mężczyzny, którego praca i intensywny styl życia generują nowe, ambitne potrzeby i oczekiwania - mówi Wojtek Bednarz, projektant marki Vistula.

W codziennej odsłonie kolekcji pojawiają się dwa lniane garnitury w odcieniu beżu i granatu,  kurtki jeansowe: klasyczna i ramoneska, wysokiej jakości skórzana kurtka, modna w tym sezonie bomberka czy kurtka moro z charakterystycznym dla całej linii motywem „zygzaka”. Ubrania na co dzień, to letnie wydanie miękkich, lnianych materiałów  w odcieniach szarości, zieleni, aż po efekt „spranej” vintage’owej tkaniny.

Mocnym akcentem w kolekcji są również t-shirty w kolorach szarości, bieli i niebieskiego oraz delikatne, przewiewne swetry. Charakterystyczne grafiki na koszulkach, bazujące na numerze 9, zostały zaprojektowane przez polskiego ilustratora – Mateusza Kołka. W linii znajdziemy również szarą sportową bluzę oraz lniane, oddychające koszule w czerwoną i niebieską kratę czy te wyglądające jak jeansowe. Całość stylizacji dopełnią jeansy w klasycznym i czarnym odcieniu oraz nieformalne spodnie ze ściągaczami w kostkach. Robert Lewandowski Collection uzupełniają akcesoria, którymi są stylowe okulary przeciwsłoneczne oraz dwa wzory kąpielówek.

Na miejsce sesji zdjęciowej wybrano studio fotograficzne w Monachium, gdzie na co dzień  mieszka i żyje piłkarz. Przed obiektywem wybitnego fotografa Mateusza Stankiewicza, widzimy różne oblicza Roberta: uśmiechniętego, skupionego, zamyślonego, pełnego pasji i zaangażowania. Urok osobisty bohatera i swoboda poruszania się przed aparatem, to sukces nowej kampanii, pełnej dynamiki i aktywności oraz sportowego zacięcia bohatera. Celem twórców sesji było uchwycenie spontanicznych zachowań piłkarza.

Kolekcja dostępna jest w salonach Vistuli w całej Polsce oraz nawww.vistula.pl

Zdjęcia: Mateusz Stankiewicz /Af Photo

Make-up i włosy: Maryla Duda

Stylizacja: Wojtek Bednarz projektant marki Vistula

Produkcja: Move Picture

Backstage: Łukasz Wajszczyk

Projektant marki Vistula: Wojtek Bednarz

Dyrektor Marketingu marki Vistula: Patrycja Hatalska-Kostewicz


Media contact
Marta Oblizajek
PR Manager Vistula
marta.oblizajek@vistulagroup.pl
www.vistula.pl